Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy zauważyliście problem z platnościami przez PayU lub Przelewy24? Mamy od wczoraj jakiś wysyp nieopłaconych zamówień. Niektórzy klienci składają po kilka takich samych zamówień, opłacają tylko ostatnie.
@jasiebasie_pl Widzę na koncie, z którego piszesz, jedno takie zamówienie wczoraj i dwa dzisiaj. Wszyscy klienci korzystali z płatności blikiem i być może właśnie to jest przyczyną problemu. Obecnie nie mamy potwierdzenia, że spowodował go błąd po stronie naszego systemu.
@nat_not Zamówień anulowanych przez nas bądź kupującego było 5, od 3 użytkowników. Wszyscy finalnie dokonali zakupu w kolejnych zamówieniach.
@jasiebasie_pl Zgadza się - potraktowałam kolejne próby jako jedno zamówienie. Przepraszam za nieścisłość. Problem dotyczył 3 klientów.