anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z płatnosciami

jasiebasie_pl
#2 Obserwator#

Czy zauważyliście problem z platnościami przez PayU lub Przelewy24? Mamy od wczoraj jakiś wysyp nieopłaconych zamówień. Niektórzy klienci składają po kilka takich samych zamówień, opłacają tylko ostatnie. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jasiebasie_pl Widzę na koncie, z którego piszesz, jedno takie zamówienie wczoraj i dwa dzisiaj. Wszyscy klienci korzystali z płatności blikiem i być może właśnie to jest przyczyną problemu. Obecnie nie mamy potwierdzenia, że spowodował go błąd po stronie naszego systemu.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

jasiebasie_pl
#2 Obserwator#

@nat_not  Zamówień anulowanych przez nas bądź kupującego było 5, od 3 użytkowników. Wszyscy finalnie dokonali zakupu w kolejnych zamówieniach. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@jasiebasie_pl Zgadza się - potraktowałam kolejne próby jako jedno zamówienie. Przepraszam za nieścisłość. Problem dotyczył 3 klientów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów