anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z podjazdem kuriera DPD - pusty podjazd, kurier nie odbiera paczki

socha_pasieka
#10 Popularyzator#

Mam bardzo duży problem jeżeli chodzi o podjazdy kuriera DPD. Zamawiam paczkę na allegro, oraz do tego zlecenie podjazdu jeszcze tego samego dnia. Kurierowi nie pasuje podjechać, ponieważ moją miejscowość robił już o 9 rano i musiałby wracać po jedną paczkę, więc wpisuje pusty podjazd (paczka nieprzygotowana). Jest to robione nagminnie za każdym razem. Co gorsza nie przyjeżdża kolejnego dnie bo zlecenie zostało zamknięte, a ja o niczym nie wiem ☹️

Kontaktowałem się w tej sprawie z allegro i oni nie widzą problemu - jest to problem DPD. Natomiast firma DPD twierdzi, że płatnikiem jest allegro i to oni powinni zgłosić problem 🙄 totalna spychologia

Jestem w czarnej d... a mój klient czeka na towar ☹️ Do tego wszystkiego mimo utworzenia etykiety i przygotowania przesyłki w chwilę po złożeniu zamówienia, moja średnia spada i czas dostawy się wydłuża - tutaj allegro również nie widzi problemu.

W sumie wycofałbym kuriera DPD z moich cenników i dał tylko InPost (kurier i paczkomaty), ale stracę wówczas Smart przesyłki.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

ALL-DA
#13 Ambasador#

Z pracownikami firm kurierskich niestety bywają problemy, mi przykładowo co jakiś czas odhaczają doręczenia i deponują w punktach odbioru lub pozostawiają paczki po lokalem ze statusem doręczony.Bywało że paczki wracały bo nie wiedziałem o zdeponowaniu lub pozostawione pod lokalem ginęły lub były uszkodzone (deszcz ,śnieg zrobiły swoje)

 

Jeśli przesyłka była smartem lub szła na umowie allegro składaj oficjalnie reklamację do allegro, portal jest właścicielem usługi będzie wyjaśniał sprawę z przewoźnikiem

Kupującemu warto przesłać potwierdzenie zgłoszenia do allegro by wiedział że wina nie leży po Twojej stronie tylko przewoźnika.

Do allegro możesz też złożyć reklamacje na statystyki mówili że poprawiają w uzasadnionych sytuacjach.

 

oznacz moderatorów

socha_pasieka
#10 Popularyzator#

allegro twierdzi, że nie ma nic do tego. Usługę świadczy DPD i to do nich mam pisać reklamację. Reklamacja jest rozpatrywana i kurier podjeżdża po przesyłkę za parę dni. Odszkodowania nie ma bo z jakiej racji.

Kupujący ma to głęboko z tyłu - on zamawia towar i chce mieć jak najszybciej (najlepiej jeszcze tego samego dnia).

Odnośnie poprawy statystyk allegro milczy. Pewnie ich systemy i narzędzia widzą swoje i tu nie ma co poprawiać.

oznacz moderatorów

ALL-DA
#13 Ambasador#

Może moderatorzy @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ uzyskają informacje od działu prawnego allegro kto odpowiada za wyjaśnienia tego problemu i przytoczą oficjalne stanowisko portalu.

oznacz moderatorów