anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z przesyłka - powtórne awizo kolporter

Client:91395476
#1 Nowicjusz#

8 grudnia przesyłka została wysłana przez sprzedawcę a dziś, tj. 10 grudnia dostałam powiadomienie „powtórne awizo” mimo ze nie dostałam żadnego maila czy SMS umożliwiającego odebranie przesyłki. Co z tym zrobic? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Czekać? z tego co tu piszą o tej metodzie dostawy to lepiej udać się pieszo po towar.😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:91395476 To sprzedawca, zgodnie z prawem, odpowiada za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. Jemu więc składaj reklamację. Domagaj się wydania towaru, jego ponownej wysyłki bez żadnych dopłat lub zwrotu wszystkich kosztów. Gdyby był z tym problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro. 

oznacz moderatorów