Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
czekam już prawie 6 dni na informację-pomoc w sprawie barku autoryzacji, zgłoszenie nr "08908951" już prawie 6 dni jest analizowane, trochę to już irytujące.
Proszę o jakąś pomoc, bo mnie coś trafi.....
A nie jest to tak że wina aplikacji, wiem że jakiś czas temu wiele firm przeszło na nowe przesyłanie danych, allegro, poczta inpost i wszędzie musiałem na nowo się połączyć. Może Twoja aplikacja nie dostosowała się, brak aktualizacji ?
działało wszystko ok, ale przez przypadek skasowałem poprzednie ustawienia, wygenerowałem nowe i powstał problem, dodatkowo weryfikowałem już wszystko w wapro i jest ok.
Allegro dwa razy dziennie przesyła wiadomość że przepraszają i analizują problem, więc chyba coś jest źle.
@woodstudio napisz im że działa bo szukają błędu którego niema 😄 😄
opisane wielokrotnie, dodam że dział techniczny wapro słyszał o problemach allegro z API po zmianach
@woodstudio Otrzymałam dokładnie taką samą informację w tej sprawie, czyli wciąż prowadzone są konsultacje ze specjalistami dziedziny API, więc proszę jeszcze cierpliwość.
za długo to trwa, konsultacja 6 dni bez efektu, w czym jest problem ??? proszę o odp.
kolejny dzień i dalej nić nie wiadomo, poza że sprawa jest weryfikowana, to już przegięcie jest 7 dni !!!