anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problem z REST API brak autoryzacji, zgłoszenie nr "08908951"

woodstudio
#8 Zapaleniec#

Witam, 

czekam już prawie 6 dni na informację-pomoc w sprawie barku autoryzacji, zgłoszenie nr "08908951" już prawie 6 dni jest analizowane, trochę to już irytujące.

Proszę o jakąś pomoc, bo mnie coś trafi.....restapi.jpg

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

A nie jest to tak że wina aplikacji, wiem że jakiś czas temu wiele firm przeszło na nowe przesyłanie danych, allegro, poczta inpost i wszędzie musiałem na nowo się połączyć. Może Twoja aplikacja nie dostosowała się, brak aktualizacji ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

woodstudio
#8 Zapaleniec#

działało wszystko ok, ale przez przypadek skasowałem poprzednie ustawienia, wygenerowałem nowe i powstał problem, dodatkowo weryfikowałem już wszystko w wapro i jest ok.  

Allegro dwa razy dziennie przesyła wiadomość że przepraszają i analizują problem, więc chyba coś jest źle. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@woodstudio napisz im że działa bo szukają błędu którego niema 😄 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

woodstudio
#8 Zapaleniec#

opisane wielokrotnie, dodam że dział techniczny wapro słyszał o problemach allegro z API po zmianach

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@woodstudio Otrzymałam dokładnie taką samą informację w tej sprawie, czyli wciąż prowadzone są konsultacje ze specjalistami dziedziny API, więc proszę jeszcze cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

woodstudio
#8 Zapaleniec#

za długo to trwa, konsultacja 6 dni  bez efektu, w czym jest problem ??? proszę o odp.

oznacz moderatorów

woodstudio
#8 Zapaleniec#

kolejny dzień i dalej nić nie wiadomo, poza że sprawa jest weryfikowana, to już przegięcie jest 7 dni !!!

oznacz moderatorów