anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z terminowymi odpowiedziami -450 punktów

MikaviSklep
#7 Wielbiciel#

Witam z dnia na dzień z dodatkowych 40 punków za terminowe odpowiedzi jakość mojej sprzedaży spadłą z racji tego że allegro przyznało mi -490 punktów ( czyli sadlo obecne -450 pkt ).
Nadmienię nie mam żadnych pytań czy dyskusji w toku
Co mogę zrobić żeby to naprawić ?...

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

MikaviSklep
#7 Wielbiciel#

PS pisałem o pomoc do allegro ale chyba odbiło się echem ...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tam są ujemnie pkt nawet że tych rzeczy nie ma, wiesz o tym?

oznacz moderatorów

MikaviSklep
#7 Wielbiciel#

niestety nie wiem
i nie rozumiem skąd się nagle pojawiły
Czy mógłbyś przybliżyć ?

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikaviSklep przykro mi, ale odpisałeś po czasie na pytanie od kupującego zadane 29 września, dlatego otrzymałeś ujemne punkty. Kupujący powinien otrzymać od Ciebie odpowiedź w ciągu 24h, czyli w tym przypadku (ponieważ była to niedziela) do 30.09 do końca dnia. 
W takiej sytuacji możesz jedynie pilnować, aby na pytania odpowiadać możliwie jak najszybciej, po 30 dniach ten wynik nie będzie już obniżał Twojej jakości. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

Ale wiecie o tym, że większość firm ma boty, które odpowiadają w ciąku kilku sekund, ale nie jest to odpowiedz na pytanie😕 i takie firmy promujecie za szybką odpowiedz której de facto nie było, a firmy które mają "żywych" ludzi dyskryminujecie, bo miał  inne sprawy na głowie i nie zdążył odpowiedzieć

oznacz moderatorów

MikaviSklep
#7 Wielbiciel#

co najciekawsze zweryfikowałem i nie zauważyłem wiadomości z tego okresu które pozostały bez odpowiedzi, no chyba że chodzi o wiadomość automatyczną ze sklepu z którego zakupiłem towar jako automatyczna odpowiedź ....

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikaviSklep ta wiadomość nie pozostała bez odpowiedzi, odpisałeś na nią, ale za późno i to spowodowało obniżenie jakości. 
Kupujący zadał pytanie 29 września o 15:54, w tej mierze liczymy tylko wiadomości zadane z poziomu oferty, więc nie jest to automatyczna wiadomość ze sklepu w którym robiłeś zakupy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

MikaviSklep
#7 Wielbiciel#

Czy mogę poprosić o informacje od kogo padło zapytani ? nie widzę żadnych wiadomości z tego okresu które pozostały bez odpowiedzi.
Pozdrawiam

oznacz moderatorów