anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z uruchomieniem usługi Smart

MAMY ROZWIĄZANIE!
glonek_84
#7 Wielbiciel#

Witam,

Jestem użytkownikiem portalu od wielu lat, zawsze dbałam i dbam oto żeby klient był zadowolony. Wprowadziłam usługę Smart dla swoich klientów, niestety od jakiego czasu mimo poprawnych ustawień ta opcja się nie wyświetla, czy może to być związek z wystawieniem przez jednego klienta negatywnej opinii?

Otrzymałam tylko jeden negatywny komentarz, mimo że wcześniej klient nie zgłaszał problemów, nie pomogły maile z prośbą o wycofanie opinii. Proszę o podpowiedź jak rozwiązać problem ze Smartem.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

Złapiesz klika pozytywów i się statystyki podniosą i wskoczy smart 🙂 A negatyw po roku znika 😉

Jak kupiec się uprze nie usuniesz go 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów