Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Jestem użytkownikiem portalu od wielu lat, zawsze dbałam i dbam oto żeby klient był zadowolony. Wprowadziłam usługę Smart dla swoich klientów, niestety od jakiego czasu mimo poprawnych ustawień ta opcja się nie wyświetla, czy może to być związek z wystawieniem przez jednego klienta negatywnej opinii?
Otrzymałam tylko jeden negatywny komentarz, mimo że wcześniej klient nie zgłaszał problemów, nie pomogły maile z prośbą o wycofanie opinii. Proszę o podpowiedź jak rozwiązać problem ze Smartem.
Masz poniżej 98% pozytywów; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/informacje-dla-sprzedajacych/co-zrobic-aby-moje-oferty-by...
Złapiesz klika pozytywów i się statystyki podniosą i wskoczy smart 🙂 A negatyw po roku znika 😉
Jak kupiec się uprze nie usuniesz go 😞