Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Mam problem z wystawianiem aukcji poprzez rest. Otóż 24.08 do godz około 19 mogłem wystawiać aukcje. Później aukcje zamiast wystawiać się to tworzyły się tzw szablony. Jest jakiś problem lub była jakaś zmiana w rest przy wystawieniu aukcji?
Mam ten sam problem od wczorajszego wieczora.
Tak bywa jak jest jakaś awaria albo duże obciążenie w sieci ale przed chwilą sprawdzałem i nie mam problemu z wystawianiem .
Coś się popsuło w kolejce zadań asynchronicznych w API dla sprzedawców. W API portalu wszystko działa. Z tego co widzę, nadrabiają już zaległości i naprawiają problem, ale aukcje z ostatnich ok. 20 minut u mnie stoją.
taski nie wykonują się (aktywacja zakończonych ofert), utknęły na statusie "new" · Issue #4867 · all...
"Mamy opóźnienia w operacjach na ofertach - aktualnie je niwelujemy, jednak może to potrwać jeszcze kilka godzin. Przepraszamy za niedogodności."
Z Githuba.
Oferty wystawione o 7 rano, email z potwierdzeniem że oferta jest wystawiona ale w zakładce Moje oferty ich nie widzę 😕
Mam identycznie - ale tylko, jesli chodzi o wznowione (widnieja caly czas w zakonczonych, jednak po wejsciu w oferte - widac, ze jest aktywna, chociaz nie mam pojecia, czy widoczna dla innych Allegrowiczow).
Oferty wystawiane jako nowe od razu sa pokazywane w aktywnych.
Na dodatek - przy wystapieniu o zwrot prowizji z anulowanego zakupu (gdzie byl juz dokonany zwrot srodkow pienieznych) - wyskakuje info, ze zwrot prowizji jest niekatywny, poniewaz nienaliczona zostala prowizja od sprzedazy.
U mnie wystawione jako nowe widnieją jako szkic, choć email z potwierdzeniem wystawienia oferty przyszedł na skrzynkę
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czy ktokolwiek jest w stanie udzielić jakiejkolwiek informacji na temat awarii i ile jeszcze czasu potrwa?
Wczoraj pisali na Githubie, że awaria ma potrwać do godzin wieczornych.
@accadia @Client:94057046 Czy problemy nadal występują?
Na dzień dzisiejszy nie odnotowałem nowych problemów. Jednak deweloperzy nie dali jeszcze znać, czy awaria została zażegnana. Chciałbym po prostu wiedzieć, czego mam się spodziewać w najbliższych dniach.
@Client:94057046 Cieszę się, że w tej chwili problemy nie występują. Jeśli się powtórzą, proszę o sygnał.
Wczorajsze nieprawidłowości zostały usunięte.