Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zakładce zamówień nie jestem w stanie wyszukać klienta, ani po loginie ani po nazwisku.
Wszystkie filtry wyłączone. Problem nie występuje przy każdym zamówieniu, ale powtarza się bardzo często.
@SkyLighting, czy problem występuje na jakiejś konkretnej przeglądarce? Próbowałeś ją zmienić oraz usunąć ciasteczka (zrobisz to kombinacją klawiszy CTRL+SHIFT+DELETE)?
U mnie jest to samo. W maju informacja o dokonaniu zakupu z wysyłką InPost a na koncie allegro ani śladu, tylko przedmiot przeniesiony do sprzedanych.
@wrocer, na Twoim koncie nie widzę żadnych zamówień - czy na pewno chodzi o konto, z którego tu napisałeś?
@SkyLighting, czy możesz wskazać numery zamówień, w których występuje problem, abyśmy mogli to zweryfikować?
Tak, mam tylko jedno konto. Z tego , co widzę, więcej osób ma problem z wygenerowaniem etykiety. Naprawcie to szybko! Klienci czekają na towar!
3665fe50-14db-11ec-ac3a-154645fd6bab
df570cb1-154a-11ec-baec-cdeab51b82fe
dwa przykładowe zamówienia których nie da się znaleźć
@SkyLighting bardzo dziękuję czy mogę poprosić Cię jeszcze o przesłaniu zrzutu ekranu z widoku na Twoją zakładkę zamówienia z wyszukanym tym numerem zamówienia? Taki zrzut będzie bardzo pomocny dla naszego zespołu technicznego.
Screen z wyszukiwania zamówienia 3665fe50-14db-11ec-ac3a-154645fd6bab czyli pierwszego zamówienia z tych które podawałem jako przykładowe.
@SkyLighting otrzymałam odpowiedź od działu technicznego. W ustawieniach w zakładce Zamówienia, masz zaznaczoną opcję "ukryj zamówienia ze statusem WYSŁANE oraz ODEBRANE":
Dlatego jeśli szukasz wysłanego zamówienia po loginie kupującej, nie wyświetli się w wynikach. Jeśli chciałbyś zobaczyć to zamówienie, zaznacz proszę dodatkowo w filtrach: status zamówienia-> wysłane.
Daj proszę znać, czy teraz je widzisz?
Nie mam zaznaczonej tej opcji bo anulowane zamówienia również się wyświetlają na liście.
@SkyLighting, nie masz zaznaczonej żadnej z tych 2 opcji? Czy możesz zrobić zrzut ekranu z tej zakładki, którą wskazała @la_nika?
Reinstalacja przeglądarki pomogła, temat można zamknąć.
Problem występuje na firefoxie, po usunięciu ciasteczek nic sie nie zmienia.
Na innych przeglądarkach również jest ten sam problem, nie pomaga usuwanie cookies i logowanie się na nowych urządzeniach.
Nieciekawie to pachnie, wygląda na próbę podpięcia haka...
Tzn, że ktoś próbuje przejąć przesyłki albo kasę