Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@_HolaOla_ mam ogromną prośbę klient napisał mi właśnie że zamówił od nas produkt na tym koncie z którego piszę niestety z dziś nie widzę żadnego zamowienia choć wcześniej widziałem conajmniej jeszcze dwa inne. Korzystam w ten chwili z ssmartfona i ani przez przeglądarkę ani aplikacje nic nie widac.
@Rad-Stol Niestety nie znalazłam żadnych zamówień z dziś, dlatego abym mogła Ci pomóc, spróbuj proszę odnaleźć loginy kupujących lub tych numery ofert.
@_HolaOla_ była to kwestia wyświetlenia przy odświeżeniu później zniknęło, pojawiło się z opóźnieniem tylko to zamówienie o którym poinformował mnie kupujący. Może poprostu jakiś chwilowy problem.
Zamykam temat i dziękuję za pomoc