Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zlecilem wypłatę środków 10.10.25 o godzinie 14"45 i do tej pory nie otrzymałem pieniędzy. Zamówiłem rozmowę telefoniczna i po ponad godzinie ktoś bardzo nierozgarnięty stwierdził iż wypłata została cofnięta przez Allegro Finance. Później wiadomość na maila że konstultują to i do tej pory ani wiadomości ani pieniędzy. I co tu robić? Gdzie zgłosić i z kim rozmawiać/
@dczkamil jak już zacząłeś rozmowę z konsultantem, to tam musisz ją kontynuować
A jak konsultant wcale nie odpowiada to co czekać w nieskończoność?
@dczkamil no niestety, oni się nie spieszą z odpowiedzią, czasem trwa to tygodniami
Porażka - z miesiąca na miesiąc jest tu coraz większy syf.
a Pan Rafał zaciera ręce , aż dymek idzie 😁
@dczkamil Widzę, że sprawa jest konsultowana z operatorem płatności. Zapewniam Cię, że jak tylko doradcy otrzymają odpowiedź, przekażą Ci ją w zgłoszeniu mailowym.