anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze zwrotem środków. Starsza osoba nie może zlokalizować przelewu.

passahouse_com
#10 Popularyzator#

Jeden z naszych klientów ma problem ze zlokalizowaniem zwrotu który wyszedł od nas 30 lipca. Czy jest szansa aby allegro się z nim skontaktowało w jakiś sposób ponieważ on sam nie potrafi uzupełnić wniosku o kontakt. Jest może jakiś numer na infolinię tak abym mógł mu go przekazać? Operator obsługujący płatność i zwrot to przelewy24.

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

zamówienie nr. 7da195d0-4742-11ef-8052-8b7c22379ff1 
numer do kontaktu jest taki sam jak podany w formularzu. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@passahouse_com Przykro mi, ale nie ma takiej opcji. Kupujący musi sam zgłosić się do nas. Wystarczy, że wejdzie na tę stronę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt wybierze przycisk "Kupujący" - krótko opisze swój problem, a następnie kliknie w przycisk "wybierz sposób kontaktu" i wybierze opcję "zamów rozmowę telefoniczną" - wówczas do niego oddzwonimy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

passahouse_com
#10 Popularyzator#

To dziwne bo ktoś od Was odpisał mi na maila, że skontaktują się z klientem. 

oznacz moderatorów