Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden z naszych klientów ma problem ze zlokalizowaniem zwrotu który wyszedł od nas 30 lipca. Czy jest szansa aby allegro się z nim skontaktowało w jakiś sposób ponieważ on sam nie potrafi uzupełnić wniosku o kontakt. Jest może jakiś numer na infolinię tak abym mógł mu go przekazać? Operator obsługujący płatność i zwrot to przelewy24.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
zamówienie nr. 7da195d0-4742-11ef-8052-8b7c22379ff1
numer do kontaktu jest taki sam jak podany w formularzu.
@passahouse_com Przykro mi, ale nie ma takiej opcji. Kupujący musi sam zgłosić się do nas. Wystarczy, że wejdzie na tę stronę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt wybierze przycisk "Kupujący" - krótko opisze swój problem, a następnie kliknie w przycisk "wybierz sposób kontaktu" i wybierze opcję "zamów rozmowę telefoniczną" - wówczas do niego oddzwonimy.
To dziwne bo ktoś od Was odpisał mi na maila, że skontaktują się z klientem.