anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problematyczny klient co robic ?

Stylowa_kobietaa
#8 Zapaleniec#

Witam, proszę o rade jak postąpić z awanturującym sie klientem ktory w mojej ucenie zniszczył towar , chce zwrotu i wystawie negatywy i nie konczy specjalnie sporu 
sytuacja - allegrowicz kupuje towar - towar jest odebrany dania 1 (użytkowany) dnia 7 po odbiorze dostaje spor allegro o uszkodzonym towarze - (pokrowiec materiałowy na krzesełko ) jest dziurawy - 
w takim razie dobrze proszę allegrowicza o zwrot mogło sie to zdarzyc gdzies byc jakas mała dziurka sie trafiła na etapie produkcji ok - wadliwy towar - ok mowie - 
klient odsyła towar - i SZOK ! - pokrowiec cały powypalany papierowami -z 10 dziur po papierosach albo i wiecej - ewidentnie to sa wypalanie po petach... odp allegrowiczowi ze napewno takiego towaru nie dostał i ze reklamacja nie będzie uwzględniona - w odpowiedzi na to allegrowicz wystawia negatywna opinie - ze sprzedawca nie był miły i daje 1 gwiazdkę w każdej możliwej dziedzinie - ewidentnie mści sie za to..

prosiłem allegro o usuniecie tej opinii ze jest to odwetowy komentarz allegrowicza - allegro oczywiscie nie widzi problemu kazdy moze dac opinie jaka chce i nie sa w stanie sprawdzic czy faktycznie taki mu nie doszedł..   Do tego kupujący nie chce kończyć sporu chce żebym udowodnił mu ze towar został wysłany bez dziur po papierosach.. czy naprawde w takich wypadkach trzeba sie godzić z takimi wyłudzeniami od kupujących i grzecznie przytakiwać bo allegro tak każe? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

Nie trzeba się godzić, można odrzucić reklamację jeśli winny uszkodzeniom jest na pewno klient. On z kolei po odrzuceniu może wystawić komentarz i może zakończyć spór jako nierozwiązany - nie masz na to wpływu. Gorzej będzie gdy klient wystąpi z wnioskiem do POK i rekompensatę otrzyma, wtedy Allegro może wymagać od Ciebie zwrotu kosztów. Nie wiadomo, co miałby do powiedzenia w tej sprawie kupujący, być może jego wersja zdarzeń byłaby inna. Zapewne on twierdzi, że towar w takim stanie otrzymał.

Trudno uwierzyć, że zareklamował towar, w którym sam wypalił papierosami 10 dziur.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@pulkownik66 nie zapominaj, że @xyz96 jest osobą kupującą, a odpowiada w wątku dla sprzedających więc nic dziwnego, że stanęła w obronie kupującego. 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#17 Koryfeusz#

@Stylowa_kobietaa Zapewne klient sprawdzał odporność materiału na papierosy, może jest odporny na inną markę papierosów. Tak tu się dzieje, nieważne gdzie jest prawda, ważne że jest to nasza prawda.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Najmniejszego zamiaru nie mam się ogarniać. Mogę wierzyć w co chcę, jak każdy.

oznacz moderatorów

Stylowa_kobietaa
#8 Zapaleniec#

wiec rozumiem ze trzeba zwrocic pieniadze i tyle... no dokładnie trudno uwierzyć a jednak... gdyby naprawdę taki towar odebrał (to nie statek takie dziury widac odrazu) taka sprawa zgłoszona byłaby w dniu dostawy albo dzien po i wyglada to juz zupełnie inaczej.. ale po tygodniu? gdzie przy wysyłce byłoby widac juz uszkodzenie ... ja to  widze to tak ze allegrowicz po przypalał pokrowiec zapewne niespecjalnie jak siedział i palił na krześle popiół spadl i powypalal dziury a potem juz chyba sie bawił tym i wypalal specjalnie reszte ich .. a potem zgłosił wadliwy towar zeby odzyskać pieniądze za towaru ktory mu sie poniszczył..

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Stylowa_kobietaa Nie ma obowiązku uznania reklamacji, nie ma obowiązku zwrotu wpłaty, ale komentarz i nierozwiązany spór mogą pozostać. Gdyby doszło do wypłaty rekompensaty z POK, Allegro, w zależności od przebiegu dyskusji i dowodów może, ale nie musi żądać zwrotu środków od Ciebie.

oznacz moderatorów