Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne Allegro,
Zauważyliśmy, że w ostatnim czasie niektóre wiadomości wysyłane do klientów za pośrednictwem platformy Allegro nie docierają do adresatów. Mimo naszych starań, aby komunikacja była płynna i szybka, zdarzają się sytuacje, w których klienci twierdzą, że nie otrzymali wiadomości związanych z ich zamówieniami.
W efekcie tego problemu, otrzymaliśmy negatywną opinię, której przyczyną było rzekome brakujące powiadomienie. Chcielibyśmy dowiedzieć się, co możemy zrobić w takich przypadkach, kiedy problem leży po stronie systemu Allegro, a my jako sprzedający ponosimy konsekwencje w postaci negatywnego komentarza.
Czy istnieje możliwość weryfikacji i zgłoszenia takich przypadków, aby uniknąć niesprawiedliwych opinii? Prosimy o informacje, jakie kroki możemy podjąć, aby takie sytuacje nie miały wpływu na naszą ocenę sprzedawcy.
Dziękujemy z góry za pomoc i oczekujemy na Allegro odpowiedź.
@BiS-Zakupy czy nieotrzymanie przez kupującego wiadomości są widoczne w Centrum wiadomości? Skąd wiecie, że wysyłane wiadomości nie docierają do kupujących?
Szkoda że w tym właśnie poście nie mogę umieścić zdjęcia ? Dlaczego
A konto zwykle czy firmowe?
Firmowe
@BiS-Zakupy poproszę jeszcze numer zamówienia, którego to dotyczy.
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do Waszej prośby o podanie numeru zamówienia, pragnę zaznaczyć, że z mojej strony oczekuję wyłącznie odpowiedzi w sprawie przedstawionego zapytania. Zgodnie z obowiązującymi zasadami, zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednakże mam również obawy, że podanie szczegółowych danych dotyczących zamówienia może skutkować ograniczeniami lub zmniejszeniem wyświetleń mojego konta na platformie Allegro, co miałoby negatywny wpływ na moją działalność.
Proszę o odpowiedź w tej kwestii i w razie potrzeby wskazówki dotyczące alternatywnego rozwiązania, które nie wpłynie negatywnie na moje konto.
Dziękuję za zrozumienie i oczekuję na Państwa odpowiedź.
@BiS-Zakupy żadne wpisy na tym forum oraz podane tutaj informacje nie spowodują nałożenia ograniczeń na Twoim koncie, oczywiście zawsze możesz napisać za pomocą formularza.
@BiS-Zakupy;Ja również zauważam zmniejszenie popularności moich ofert, zdecydowanie mniejszą ilość zakupionych produktów i spadek oglądalności każdorazowo po interwencji w stronę Allegro, złożeniu reklamacji czy prośbach o odblokowanie wypłat, co trwa wiele wiele wiele dni.
W sprawie korespondencji. Gdy wysyłam korekty do faktur zakupowych w postaci odpowiedzi poprzez e-mail wygenerowany przez Allegro, dzwonię następnego dnia i kupujący tych korekt nie otrzymują. Powód ? Używanie unikalnego adresu e-mail poprzez zewnętrzną skrzynkę Outloock lub Thunderbird.
p.s. Pomijając już blokowanie użytkowników dosadnie komentujących poczynania Allegro 😉
Dzień dobry.
Pozwolę sobie włączyć się w rozmowę.
U mnie sytuacja wygląda podobnie. Część wiadomości mailowych nie może być dostarczona.
Zamieszczam przykładowe informacje dotyczące takich przypadków:
The following message to <[adres e-mail]> was undeliverable. The reason for the problem: 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta, czytaj wiecej: http://l.int.pl/500'
Reporting-MTA: dns; smtpfarm9.allegro.pl Final-Recipient: rfc822;<email> Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [217.74.65.64] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Account not found / Nie ma takiego konta, czytaj wiecej: http://l.int.pl/500' (delivery attempts: 0)
Reporting-MTA: dns; smtpfarm12.allegro.pl Final-Recipient: rfc822;<email> Action: failed Status: 5.0.0 (permanent failure) Remote-MTA: dns; [217.74.65.64] Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.2.1 Mailbox not available / Konto niedostepne, czytaj wiecej: http://l.int.pl/500' (delivery attempts: 0)
@www_vidiline_pl poproszę o numery zamówień dla tych przykładów.
80682640-8ec7-11ef-84a5-6b0b0b2b772e
@www_vidiline_pl Dziękuję. Przekazałam zgłoszenie do działu technicznego. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
Ten błąd przecież jest od dawna. Już z pół roku temu zbrzydło mi o tym tu wspominać i tak zlewka. Czasami generują nie taki adres i wtedy nie dociera. Przez centrum wiadomości dochodzi normalnie. Tak samo jak usuniesz to co jest po +, a przed @.
Najlepszym dowodem na to, ze ich wina, a nie poczty klienta jest to, że gdy do tego samego klienta piszesz ze swoich 2-óch różnych kont to z jednego wiadomości docierają, a z drugiego nie. Choć piszesz z tej samej poczty tylko dwóch aliasów.