anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

problemy z kłopotliwymi tymi samymi klientami

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

problem z klientem zakupił u nas 1,5 roku temu towar strasznie negatywem jak nie  zwrócimy  kwoty z za towar kwotę zwróciliśmy klient kupuje u nas ponownie towar po 1,5 roku i po złości wystawia negatywa  

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

@SanexHurtowBHP  ale w sumie jakiej odpowiedzi oczekujesz tutaj od nas? My nie znamy przebiegu Twoich transakcji i relacji z klientami, więc nic na ten temat nie można napisać.

oznacz moderatorów

SanexHurtowBHP
#12 Orędownik#

a jesteś prawnikiem allegro  żeby wyjaśnić tą sytuacje bo nie rozumiem twojego pytania ?

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#15 Entuzjasta#

@SanexHurtowBHP jak szukasz porad prawnych od allegro to zapomnij

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@SanexHurtowBHP   A czy ty liczysz na to że tutaj zaraz przybiegnie prawnik Allegro i udzieli ci dokładnych instrukcji jak  postępować ?

Jeśli na to liczysz to  źle trafiłeś.  Ale  życzę  dobrych rozwiązań.....

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Może zwrotu środków nie otrzymał, lub nie zauważył gdzie wpłynęły, rozmawiałeś z nim 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

czysta kwintesencja usunięcia czarnej listy przez allegro

wg allegro, podobno uokik twierdził, że ona źle robi konsumentom - mimo, że na niej mogły się znajdować firmy, które nie są przedmiotem zainteresowania tej instytucji

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RED  no właśnie podobno UOKIK twierdzi... a UOKIK jak stwierdził że smarta ma klauzule niedozwolone to już reakcji nie ma

oznacz moderatorów