Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ jak w tytule. Plus pytanie o te zmiany punktów jakości, po wejściu w życie zmian dostaliśmy rano 100 pkt po czy wieczorem zniknęły i już nie wróciły
@SZYBKA_KARMA czy możesz doprecyzować, na czym polegają niedogodności w działaniu Analytics? Jeśli to możliwe prześlij zrzut ekranu.
Mam to samo.
@SZYBKA_KARMA @TechartGSM dzięki za sygnał! Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
A co z drugą częścią pytania?:)
@SZYBKA_KARMA konsultuję sprawę Twoich punktów.
@SZYBKA_KARMA czy możesz doprecyzować, gdzie była widoczna różnice punktowa?
Hej, różnica pojawiła się w zakładce z punktami na jakości sprzedaży, dotyczyła szybkich wysyłek i miało by to sens, bo wysyłamy mnóstwo tego samego dnia, wpadło rano + 100pkt i wieczorem zniknęły. Napisałem tu zgłoszenie, podobno był to problem techniczny, miał być naprawiony, ale minęło kilka dni i nadal wisi
@SZYBKA_KARMA Konsultuję tę kwestię z odpowiednim zespołem.
@SZYBKA_KARMA Otrzymałam informację, że ten wzrost punktów był wynikiem błędu, dlatego wieczorem została wykonana korekta. Obecny stan jakości sprzedaży jest prawidłowy.