Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć Wszystkim,
od kilku dni wpadają mi zamówienia z płatnościami PAYU i widnieją cały czas w statusie płatność rozpoczęta.
Klient twierdzi, że płatność przebiegła poprawnie, a ja tego nie widzę i nie mogę wygenerować listu przewozowego.
dotyczy zamówień
1. 2662b040-02b6-11ef-8293-fb5c70ede8f2
2. 21d72a20-02b5-11ef-b244-8fcab1eca631
Czy tęż borykacie się z tym problemem, czy on tylko występuje u mnie.
Pozdrawiam:)
Kupujący ma że płatność udana zakończona, a Ty nie masz kasy na koncie?
@derbacoffee Te zamówienia nie są jeszcze opłacone. Jeśli klient twierdzi, że jest inaczej, powinien się z nami skontaktować bezpośrednio. Najlepiej jeżeli do zgłoszenia załączy potwierdzenia wpłat.