anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Procent zamówień z szybką dostawą

IZULA50
#11 Animator#

Witam 

Jak to jest z tą szybką dostawą ? 

Sprzedaż w piątek paczka spakowana wysłana w ten sam dzień dochodzi bez problemu w poniedziałek klient nie zgłasza problemu ale allegro kwalifikuję taką przesyłkę jako nie szybką dostawę i żąda dostawy w sobotę tym samym ocena spada w dół

Dlaczego tak to liczycie  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@IZULA50 Napisz proszę, o które zamówienie chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

np.

521000012591613074147192
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@IZULA50 Czy to na pewno numer zamówienia?

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

Nie nr. listu z tabeli w której owa przesyłka nie została zaliczona jako szybka dostawa 

 

oznacz moderatorów

IZULA50
#11 Animator#

@nat_not 6a4a4a41-fe38-11ec-a138-19198fc6a118

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@IZULA50 Cześć. 🙂 Miara "Procent zamówień z szybką dostawą" to procent zamówień, które Twoi kupujący dostali następnego dnia kalendarzowego po płatności (lub po złożeniu zamówienia za pobraniem). Zatem jeśli zakup został dokonany w piątek, a paczka dotarła do Kupującego w poniedziałek, to takie zamówienie nie może kwalifikować się do szybkiej dostawy. 

Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie zamówienia są możliwe do dostarczenia na następny dzień kalendarzowy, dlatego w tej mierze nie ma punktów ujemnych. Maksymalną liczbę punktów dostaniesz za 40% zamówień z szybką dostawą (i jest to wynik "Super"). 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka 🥀tuszku a jak się ma to do realiów . Procent zamówień z szybką dostawą oscyluje u mnie w okolicy 20-25% jest OK nie mam możliwości zmiany cyklu wysyłkowego i tak musi być , w panelu ,,jakość wysyłki ,, piszecie z groźną miną ,,popracuj ,,,,nieważne co dalej ,, i tak nie popracuję ALE!!!! w panelu ,, jakość mojej sprzedaży ,, już tak groźnie nie piszecie informując że ,, 11% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie ,, z oceną ,, DOBRY <<😁. Teraz kuriozum - jakość mojej wysyłki jest a poziomie ,,dobry ,, pomimo ,że 88% sprzedających na allegro radzi sobie gorzej niż ja .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Te skale ocen źle przedstawiają danego sprzedawcę i jego pracę . Sam mam ostatnio na koncie firmowym wynik że 94% radzi sobie lepiej od ciebie a jednocześnie super wyniki za czas na odpowiedź ,numery nadań , przestrzeganie regulaminu . Nie mam ostatnio żadnych dyskusji a jedynie co mi się w ciągu ostatniego miesiąca oberwało to dwie oceny z dwoma gwiazdkami za to że nie udostępniam smarta . Wszystkie wysyłki wysyłam w ciągu 24 h . Mając tak dobre oceny i porównując z tymi jakie mają procentowo inni sprzedawcy nie zgadzam się z opinią że 94 % sprzedawców jest ode mnie lepszych (inaczej patrząc to taka ocena określa mnie jako jednego z najgorszych ) a moja jakość 99,7 % to w porównaniu z innymi wydaje mi się na tyle wysoka że nie ma szans by 94% użytkowników miało wyższą . Ocena taka jest zresztą tylko przez jednego klienta który dał mi negatywa (zresztą kompletnie niesłusznego) . 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Drodzy moderatorzy wypadałoby pomyśleć nad zmianą tego parametru.Dla logicznie myślących wiadomym jest, że każdy zakup i finalizacja po godzinie granicznej przewoźnika nie ma szans na dostawę w następnym dniu.W moim przypadku i zapewne większości sprzedających większość zakupów ma miejsce w godzinach popołudniowych i wieczornych.U mnie jest to około 90% transakcji.Jak zatem wyobrażacie sobie dostawę na następny dzień?Choćbym nadał przesyłkę (po godzinach granicznych) w minutę po finalizacji, nie ma szans na jej odbiór przez kuriera.Czy nie lepszym i naprawdę sprawiedliwym byłoby zliczanie czasu nadania przesyłki, a nie jej wysłania (zeskanowania przez kuriera)?Ktoś, kto wymyślił ten parametr jest naprawdę oderwany od rzeczywistości.

Zrzut ekranu (12).png

 

oznacz moderatorów

obuwie-dlaciebie
#9 Pomysłodawca#

@ART_FOTO ,jak widać dalej bujają w obłokach i nic z tym nie robią.U mnie zakup w piątek 6 stycznia,czyli święto Trzech Króli.Potem mamy weekend.Paczkę wysyłam w poniedziałek,we wtorek klient odbiera.I co,dostaję po łapach,bo nie zawiozłem tej paczki osobiście w sobotę.

Jako że nowe konto i sprzedaż na razie mizerna,mam w tej mierze 0 punktów i komunikat jak byk "Wymaga poprawy".Większość innych zamówień też w godzinach wieczornych jak u ciebie,więc co,żeby złapać jakieś punkty powinienem te paczki wozić osobiście następnego dnia?

Co za uczony konstruował tą miarę,to jest jakaś paranoja.Czekam na pierwsze potknięcie i zmykam stąd,szkoda szarpać nerwy,bo to nie jedyny ich kwiatek

oznacz moderatorów

LaPCiu
#8 Zapaleniec#

Pełna zgoda. Mnie teraz pogrozili, że tylko 32% wysyłam tego samego dnia. Tak odklejonego od życia parametru chyba nie dało się wymyślić.

oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

Nie płacz,u mnie w tej chwili tylko 9%. 

Czy to moja wina,że w mojej kategorii zakupy robią przeważnie wieczorem?

Jak mam to dostarczyć klientowi na następny dzień.Nawet sławetny One by temu nie podołał

Moderatorka w jednym z wczesniejszych postów stwierdziła,że nie ma tutaj punktów ujemnych,owszem,ale przez ich naliczanie z "kapelusza" jestem 80pkt w plecy,dla mnie to dużo

Absurd goni absurd i absurdem pogania.Masakra

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

U mnie eureka  ,zwykle oscylowałem w okolicy 20% , a tu zaglądam czytając Wasze wypowiedzi i oczom nie wierzę 25% !!  ,ale 30pkt mniej , ocena Dobry

10% sprzedawców ma więcej punktów od Ciebie. 🤣🤣
oznacz moderatorów

na-obcasach
#11 Animator#

Tu nie chodzi o ocenę,czy nawet punkty,tu chodzi o paradoinalną miarę,z resztą nie jedyną.Kto to ustala,ludzie z kosmosu?

 

oznacz moderatorów

Podlogi-Radom
#8 Zapaleniec#

ja wysyłam większość (dużą, dużą większość) w tym samym dniu roboczym a jeśli zakup jest po 14-15 godzinie (kurier inpost allegro już pojechał i NIE PRZYJEDZIE!!!) to następnego dnia roboczego to i tak większość przesyłek mam według j*****go alle-bardzo-drogo wysłanych nie w terminie. Obecnie stałym klientom zalecamy przejście do kontaktu z nami na tel lub korzystania z naszego sklepu internetowego ponieważ MAM DOŚĆ odpowiadania za firmę kurierską i paranoiczne miary jakiegoś tam alledroggo, u nas bezpośrednio jest i tak znacznie taniej niż to samo u nas na alledroggo i paranoicznie oceniane miarami wyssanymi z dużego palca prezesa portalu. Pozdrawiam osobę wymyślająca miary na tym śmiesznym portalu, powiodzenia w zniechęcaniu sprzedawców. W końcu wam  się uda zaorać swój biznes, wymyślajcie jeszcze jakieś MIARY, może powiążcie miary czasu wysyłki z ilością uszkodzonych paczek przez kurierów obciążając miarami i punktami ... sprzedawców. Powodzenia 🙂 Mam propozycję: podpowiedzmy allegro jeszcze jakieś mądre miary, jak się bawić to na calego !!!

 

oznacz moderatorów