Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od blisko dwóch tygodni walczę o poprawienie błędu z produktyzacji. Ilość maili przekroczyła już chyba 20.
Jako producent zauważyliśmy błąd kwestii SKU vs EAN jednego z naszych produktów.
Z uporem maniaka otrzymuję zwrotki w stylu:
"Zespół zweryfikował zgłoszenie, na podstawie dostępnych nam informacji producenta kod EAN 5902801251306 przypisany jest do produktu "HT5K271-XXL" i rozmiaru 58 (XXL).
Z tego powodu nie mamy wskazań do akceptacji sugestii."
Co z tego, że to my jesteśmy producentem. Co z tego, że to my wiemy jak być powinno. Allegro uważa, że wie lepiej. Bo jakiś sklep, podczas zakładania produktu wpisał inaczej.
Dajcie producentom możliwość wpływania na produktyzację!
Na ten moment wysłałem ostatniego maila do allegro - poprosiłem o informację, dlaczego twierdzą, że wiedzą lepiej od producenta. Kolejnych maili nie będzie.
Zostanie błąd - brawo.
Czas jaki straciliśmy na ten temat to kilkadziesiąt minut + angaż dwóch dodatkowych działów, w celu szukaniu materiałów potwierdzających naszą wersję (niedorzeczność!). Wymagania wręcz rozbawiły - "wykonaj zdjęcie produktu razem z kodem EAN (tak, spodnie i kod EAN :D)".
Od strony Allegro wygląda to tak jak zwykle (to co jest największą bolączką tej firmy) - za każdym razem odpowiada inna osoba. W końcu liczy się czas, a nie jakość.
Miałem sugestię zgłoszenia reklamacji. Ale ta była składana przy innej podobnej sytuacji. I skończyła się podobnie jak mailing - ponownie przesłaliśmy... blablabla... nie widzimy podstaw... bla bla bla.
Dochodzę do meritum:
Jak wymuszać na Allegro poprawę błędów, bez zbędnej dyskusji z tabunem ludzi, ukierunkowanych na szybką odpowiedź a nie na rozwiązanie problemu?
@Hoegert_sklep Cześć. Poproszę Cię o doprecyzowanie. Do produktu z EAN 5902801251306 chciałbyś zmienić kod producenta na HT5K271-XXL SLIM?
@ko_alka Użytkownik pyta, jak zgłaszać zmiany jako producent w katalogu produktów. Czy na to znajdzie się odpowiedź?
@Client:94057046 Błędy w produkcie najlepiej zgłaszać bezpośrednio z poziomu formularza wystawiania przez przycisk "Zgłoś błąd w produkcie":
@ko_alka W wyżej wymienionej sytuacji jak widać ten przycisk dał tylko nerwy użytkownikowi, który założył wątek. Pyta on o inne sposoby wprowadzania zmian jako producent.
@Client:94057046 Takich zmian może dokonać tylko pracownik Allegro z zespołu zajmującego się Katalogiem produktów. Użytkownik jako producent nie ma takich narzędzi - może skorzystać z któregoś z kanału kontaktu lub zgłosić błąd w produkcie przez formularz.
Dzień dobry, włączamy się do rozmowy, my również zgłosiliśmy błędy dotyczące kodu producenta i uzyskaliśmy nieprawidłową odpowiedź, że mamy niewłaściwy kod, a importer danego towaru potwierdził nas , że kod nasz jest prawidłowy, prosimy o informację jakimi kategoriami kieruje się allegro, przy zatwierdzaniu właściwych parametrów
@JarDyn2012 W takim razie poproszę Cię o przesłanie zrzutu ekranu z potwierdzeniem od importera, kodu EAN i docelowego kodu produktu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a0f7ce34-c6f6-43e6-af7d-ad39bacce619&subjectId=517305f2-5...
Wysyłamy zgłoszenie przez formularz, ale prosiliśmy o informację "jakimi kategoriami kieruje się allegro, przy zatwierdzaniu właściwych parametrów"
Nie jest w naszym , ani importerów interesie ciągłe nam odpisywanie i potwierdzanie każdego produktu, jest wiele produktów w katalogu allegro z błędnymi danymi, opisujemy je wysyłając do państwa formularze, ale w większości zostają odrzucone, bo prawdopodobnie inny sprzedawca wcześniej wpisał błędny kod. Stąd nasze pytanie, nie jest możliwe uzyskanie od importerów i producentów potwierdzeń. Proszę wziąść pod uwagę, że większości jesteśmy mikro firmami, a niejednokrotnie pojedynczymi osobami, w przypadku zamknięcia z końcem miesiąca aukcji niepowiązanych z katalogiem zostaną państwo z aukcjami z nieprawidłowymi danymi
@ko_alka Mam rozumieć, że Allegro nie ma kontaktu z producentami, ani nie prowadzi żadnego programu wsparcia dla zapewnienia współpracy z producentami, która pozwoli weryfikować oraz podtrzymać aktualne dane katalogowe? Czyli jak działa ten katalog? Ludzie sobie coś dodają a ostateczna wersja, jaka się utrzyma, zależy od widzimisię waszego działu od produktyzacji? >:D
Jak wy chcecie ten system wymusić na tym portalu, skoro nie posiadacie rzetelnych źródeł informacji?
u nas to samo
produktyzacja w allegro to jakiś kogiel mogiel a najgorsze ze zgłszasz błędy poświecasz swoj czas a oni odrzucają
dopiero po zgłoszeniu na maila łaskawie zrobią porządek
ja zgłosiłem w ostatnim czasie około 40 zmian i zajęło tydzień aby kopać się tym z tematem
dziś niespodzianka otrzymuje maila od Allegro Odłączyliśmy produkty od Twoich ofert i odłączono poprawne kody żenada
@ko_alka
Mogę doprecyzować.
Pełna paleta SKU/EAN tego produktu to:
HT5K271-S; 5902801018701; 48 (S)
HT5K271-M; 5902801018725; 50 (M)
HT5K271-L; 5902801018749; 52 (L)
HT5K271-LD; 5902801018763; 54 (LD)
HT5K271-XL; 5902801018787; 56 (XL)
HT5K271-XXL; 5902801018800; 58 (XXL)
HT5K271-XXL SLIM; 5902801251306; 110 (XXL SLIM)
Czyli problematyczne są kwestie dwóch ostatnich indeksów. Indeks kończący się EANem na 306 powinien mieć SKU HT5K271-XXL SLIM.
Indeks kończący się na 800 powinien mieć SKU HT5K271-XXL.
Oczywiście zmianie ulega też rozmiar.
Wysyłałem aktualnie obowiązującą kartę produktu - bezskutecznie.
Pytanie, jak można wprowadzić zmianę, jeśli Allegro samo nie chce tej zmiany wprowadzić? Takie sytuacje z przepychaniem to standard. W momencie, kiedy pracownik Allegro otrzymuje informację, że rozmawia z przedstawicielem producenta, temat dywagacji - poprawnie czy nie powinien się zakończyć. Z całym szacunkiem - Allegro nie wie lepiej.
Czy idąc za dalszymi wypowiedziami, mam samodzielnie wysłać sobie wiadomość (jako producent/importer), a następnie przesłać ją do Allegro jako dowód?
Przepraszam, jeśli jestem uszczypliwy, ale ta sprawa jest niedorzeczna.
@Hoegert_sklep Przepraszam Cię, że tyle to trwało i dziękuję za cierpliwość. Kod producenta został już zmieniony na HT5K271-XXL SLIM (dla produktu z EAN 5902801251306).
@ko_alkadziękuję.
Ale naprawdę musicie znaleźć rozwiązanie, ułatwiające drogę do zmiany (zwłaszcza dla producentów). Bo obecnie są dwie drogi - udry na udry, albo allegro gadane. A chyba każdej ze stron zależy na jednym --> poprawnej produktyzacji.