Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprawa wygląda następująco 25 lipca kupujący zgłosił zwrot towaru, otrzymaliśmy zwracany towar 29 lipca , cały tydzień mieliśmy urlop więc zwrot zrobiliśmy wczoraj wieczorem ( 12 dni od zgłoszenia )
dziś rano otrzymałam maila dokładnie o 8.41 Wyjaśnij problem. Nowy wniosek w Programie Ochrony Kupujących
zanim zdarzyłam zareagować po kilku minutach zostało nam z salda zabrane 429 zł (wartość towaru zwracanego) i po kolejnych kliku minutach otrzymałam maila "" Zaakceptowaliśmy wniosek xxxxx o zwrot z POK"
napisałam maila i kontaktowałam się na czat ale żadnej odpowiedzi
jak działa ten POK . Przecież sprzedający na zwrot ma 14 dni !!!!!!!!!!
@daily-torebki pewnie nie odpowiedziałeś w dyskusji , a urolp nie zwalnia Cię z tego obowiązku .
. nie ma założonej dyskusji. jakiego obowiązku ??? mam na zwrot 14 dni i w tym czasie się zmieściłam
@daily-torebki złotko nie denerwuj się , klient wobec tego musiał zgłosić problem innym kanałem , nie ma tak ,że idzie zwrot z POK bez interwencji kupującego , a zwrot powinno się zrobić niezwłocznie , najpóźnie ! 14 dni od zgłoszenia zwrotu .
ja wszystko rozumiem tylko jeśli zwrot można zrobić maksymalnie w ciągu 14 dni to czemu przed upływem tego terminu pieniądze są ściągane z salda allegro ??? tak chyba nie powinno być
@daily-torebki wywołałem moderatorów .... zaczekamy na ich zdanie ,dziewczyny mają do wszystkiego wgląd , , a my sobie możemy gdybać ... tylko .
thx
Ale nie jest warunkiem otrzymania rekompensaty z POK otwarcie dyskusji tylko termin, 14dni od zakupu.
od zakupu??? chyba od zgłoszenia chęci zwrotu towaru
Złożenie wniosku o rekompensatę a jej wypłata, to jakby dwie różne czynności.
Co tak skromnie wpunkty sobie przybijasz? Marniutko ostatnio w tym rankingu wypadasz 😂
@daily-torebki u nas także mieliśmy przerwe w ostatnim tygodniu. Lecz wszystkie sprawy rozpoczete przed 01-08 pozamykaliśmy jeszcze przed wyjazdem. Jeśłi przesyłka wróciła 29-07 (piatek)to nie prosciej było zrobić zwrot jeszcze 29 07 ? .
My pozamykaliśmy wszystkie tematy przed chwilowym zawieszeniem sprzedaży - wysyłki, zwroty, itp. Oczywiście w oststnim tygodniu także kilka paczek wróciło i za nie zrobilismy zwroty już po powrocie ale to było 7-10 od zgłoszenia dni a nie 12-14. Nie mieliśmy żadnych problemów z powrotem do normalnej sprzedaży.
Zadziałaliście "na styk" , system to tylko system a podejscie allegro jest w ostatnich czasach bardzo proklienckie i w tym przypadku niestety obróciło sie to przeciwko Wam 😞
@daily-torebki, w regulaminie Allegro zaznaczamy, że sprzedający powinien zwrócić pieniądze kupującemu w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od złożenia przez kupującego oświadczenia o odstąpieniu.
Po otrzymaniu od Ciebie potwierdzenia przelewu, dokonaliśmy korekty rachunku.
Czyli popełniliście błąd zwracając wpłatę z POK? Bo te 14 dni wciąż trwa i mija dopiero dzisiaj o północy.
allegro do błędu się nigdy nie przyzna