Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może nie długo ale 2 lata , to już nie małe miki, tyle około sprzedaje na allegro i codziennie wysyłam Paczki głównie in-postem. Zdarza się dość często znaleźć cudzą paczkę w skrytce która mi się otwiera i podobne kwiatki. Telefon do "przyjaciela" i załatwione...
Ale człowiek uczy się całe życie i sytuacja taka oto nastąpiła.
Nadając paczkę (w piątek 25.04) w paczkomacie otworzyły mi się 2 skrytki, nie od razu ale z kilku sekundową przerwą, ale pierwsza jakby się zacinała przez chwilę. Z automatu wsadziłam paczkę w tą pierwszą skrytkę a drugą po prostu zamknełam. Coś mi nie pasowało z tymi skrytkami więc potem obserwowałam status. Efekt - paczkomat uznał że paczka została wsadzona do drugiej skrytki, skutkiem czego kurier nie znalazł nic w środku i odnotował w statusie "zagubiono". Zgłosiłam to szybko do inpostu ( miałam dostać na meila nr zgłoszenia ale nic nie przyszło), powiedziano mi że bedzie kurier sprawdzać jak nie "dziś" to jutro (sob), i wrazie czego jest monitoring, że odnajdą. Do dziś kontaktowałam sie ze 3 razy z konsultantami, ostatnie info z wczoraj że znaleziono paczkę przeniesiono ją do innej skrytki - żeby obserwować status.
No ale status się nie zmienia ani dudu nic a nic, zero efektu.
Chciałabym się dowiedzieć czy faktycznie paczka NAMACALNIE FAKTYCZNIE trafiła w dalszą drogę, czy da się to sprawdzić, skoro status ciągle taki jak w momencie nadania (na ogólnym śledzeniu inpost - nadana, na managerze paczek - zagubiona ). Chciałabym uniknąć sytuacji gdy kupujący zacznie się domagać drugiej wysyłki a w mdzy czasie dostanie tą własciwą.
I czy podlegałoby ewentualnej reklamacji to że otwiera mi się druga skrytka równocześnie z powodu jakiegoś zacięcia się automatu..
nr paczki: 605503688558400119569785
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czy ktoś miał podobne przypadki?
.
Niedługo zrobię doktorat z użytkowania paczkomatów i już mnie nic nie zdziwi.
@GaleriaAV może @InPost Ci pomoże🤔
No właśnie już 3 razy gadałam z nimi... za 1 razem powiedział konsult.że najbliższy kurier przeszuka paczkomat, za 2 że w takich sprawach są wysyłani specjalni kurierzy co może potrwać kilka dni, a ostatni że już znaleziono paczkę i kurier umieścił ją w innej skrytce .. no ale status nie zmieniony, do celu raczej też nie doszła..
Jak to zwykły Inpost (bez przedrostka Allegro w nazwie), to przewoźnik ma 5 dni roboczych na doręczenie przesyłki do pacz docelowego.
Natomiast jeżeli to Allegro Inpost, to tu po 30 dniach można zgłosić zaginięcie, o ile wcześniej operator nie uzna przesyłki za zaginioną. Tutaj nie ma gwarantowanego terminu doręczenia.
Dzień dobry @GaleriaAV ,
na wstępie w imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności. Wspomniana przesyłka była weryfikowana przez pracowników oddziału. Według danych w systemie, paczka została zlokalizowana. Proszę jeszcze o cierpliwość - status paczki powinien być dzisiaj zmieniony.
Dziękuję za info, czekam 🙂
Nadal nic. Ponoć paczka czeka w automacie na wzięcie ciągle. Namierzona w niedzielę ...leży. Skoro namierzona to ile ma leżeć? Sprawa otrzymała status pilnej... i co? i nic. 😞
Po tygodniu nadal nic, w in-poście ponoć badają sprawę. Zostaje reklamacja, ale mają na to miesiąc. A pieniądze oddałam kupującemu.. a podobno mają monitoring.
Dzień dobry @GaleriaAV ,
wspomniana wcześniej przesyłka na chwilę obecną nie posiada aktualnego statusu w systemie. Sprawa jest nadal weryfikowana przez Oddział.
W zaistniałej sytuacji sugeruję złożenie oficjalnej reklamacji.
Aby złożyć oficjalną reklamację dotyczącą usług InPost, proszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu.
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.
Reklamacja już dawno złożona. Niema statusu? (zrzut z dzisiaj)
Jeszcze wczoraj zgłaszałam by mi tę paczkę zawrócono (do nadawcy) gdyby się jednak znalazła. Zgłoszenie przyjęto. Co konsultant to inny status inna weryfikacja i inne info. Ręce opadają. A jeżeli ktoś inny się "zaopiekował" to po co monitoring na paczkomatach ( o którym informowała mnie jedna z konsultantek) - to tylko pokazuje jak bardzo zawodny jest ten system. Z reklamacjami mam kiepskie doświadczenie u Was.. ale może chociaż tu coś osiągnę bo puki co STRATY..
Dziękuję za info nic nie wnoszące..
***
Przestroga dla potomnych: nadając w paczkomatach sprawdzać drzwiczki monitory 80 razy, od razu przed odejsciem od paczkomata, jak cos dziwnego od razu dzwonic o odświerzanie etykiety sprawdzać statusy na apkach, bo tu ciągle jakieś awarie, zagubione paczki (które sama znajduje w skrytkach które mi się otwierają) to jest nagminne. Bo na koniec i tak w d*pę ma zawsze sprzedwca.... 😞
To jest niepojęte, zagubiona paczka, której etykietę anulowano (prawdopodobnie in-post na skutek mojego zgłoszenia i ponawiania próśb o zlokalizowanie paczki), której położenie ostatecznie uznano za niewiadome, po ok 20 dniach doszła CUDEM do klienta. Klient zaś wystosował zwrot (na moją prośbę) bym mogła mu oddać kwotę - gdyż już było wiadomo że paczka do niego raczej nie dojdzie - 2 dni po zakupie. Ale doszła, na co uprzejmie zgodził się mi ją odesłać bo pieniądze też już otrzymał. Szkopuł w tym że doszła po dłuższym czasie niż jest możliwość wygenerowania etykiety zwrotnej (bezpłatnej w ramach smart).
Na prośbę allegro o pomoc odpowiedź jest taka (zgłoszenie nr "51954150"): Proszę przekazać klientowi, aby samodzielnie skontaktował się z działem klienckim allegro przy pomocy https://allegro.pl/
To są chyba jakieś KPINY - to nie powinien byc w ogóle problem klienta, tylko Ja jako sprzedawca prowadzę całą korespondencję reklamacyjną i dialogi. Klient wspaniałomyślnie jak dotąd szedł mi na rękę i tyle jako sprzedawca mogę najwyżej od niego oczekiwać.
A teraz mam zawracać klientowi głowę i nakłaniać go do bawienia się w prośby i formularze? Osobę prywatną? Przecież to jest nadużycie. Wina leży po stronie in-posta, źle działających paczkomatów, nie przekazywania informacji mdzy wydziałami i konsultantami ( bo przecież są wielkie formularze a oni umrą jak ruszą głową samodzielnie czasem ), kurierów którzy gubią paczki. A allegro które jest pośrednikiem umywa ręce.
Proszę ALLEGRO o pomoc w wygenerowaniu bezpłatnej zwrotnej etykiety by klient mógł odesłać mi paczkę, za którą oddałam mu pieniądze. ( Paczka nr 605503688558400119569785 ) . Zakup był dokonany w ramach smart, zwrot powinien być możliwy, skoro paczka doszła po 20 dniach - to jak ma dokonać zwrotu - skoro opcja zanika? Proszę nie odsyłać mnie do innych działów w kółko ani formularzy - ile można męczyć się z najprostszymi reklamacjami ? Proszę Allegro jako pośrednika w usłudze dostarczania paczek o rozwiązanie kwestii .
Ale przynajmniej dotarła w terminie.
Inpost wykonał usługę zgodnie ze swoim regulaminem. A klient ma 14 dni na zwrot licząc od dnia odbioru. Licznik czasu na zwrot powinien się zresetować samoczynnie.
(dla usługi Allegro Paczkomaty Inpost, termin doręczenia jest formalnie nieskończony; przewoźnik nie udziela gwarancji doręczenia w konkretnym terminie).
Jak w terminie? po 20 dniach? Klient wcisnął opcję zwróć zakup 2lub 4 dni po kupieniu celem oddania mu pieniędzy, od tego momentu minęło więcej niż 14 dni ( czas na nadanie zwrotu) i etykiety zwrotnej nie można już wygenerować - bo on tę paczkę dostał za późno. Skoro allegro wymyśla terminy to i inpost powinien się ich trzymać. Jest 14 dni na odstąpienie od umowy, a po dokonaniu tego jest 14 dni na odesłanie przedmiotu. Tutaj nie dano temu szansy by odesłać. Nie było pewne nawet że dojdzie - wręcz już inpost się przyznał do tego że położenie przesyłki jest nieznane. A tu nagle znaleziono pod siedzeniem chyba albo w krzaku i postanowiono dostarczyć.
@GaleriaAV przykro mi, że spotkały Cię takie niedogodności związane z przesyłką. Zainterweniowałam w Twojej sprawie i wygenerowaliśmy dla klienta nową etykietę do zwrotu zamówienia.
Czy on został o tym poinformowany? Gdzie może ją znaleźć - chciałabym powiadomić go telefonicznie bo powiadomienia rzadko czyta..
@GaleriaAV tak, wysłaliśmy wiadomość mailową. Klient znajdzie potrzebne informacje w szczegółach zwrotu zamówienia. 😊
Dziękuję paczka w końcu wróciła.
@GaleriaAV "w paczkomacie otworzyły mi się 2 skrytki, nie od razu ale z kilku sekundową przerwą, ale pierwsza jakby się zacinała przez chwilę" -a nie prawda ... po prostu ktoś zostawił otwartą skrytkę i do niej wsadziłaś przesyłkę. Zamykając drugą skrytkę paczkomat uznał przesyłkę za nadaną ale nie w tej skrytce co trzeba.
W takiej sytuacji zawsze należy od razu dzwonić na infolinię, zablokują obie skrytki i kurier to "posprząta" podczas odbierania przesyłek - to taka informacja na przyszłość.
Ta skrytka otworzyła by się następnemu nadawcy, najgorzej jak ktoś "dopakuje" do "zajętej" skrytki kolejną paczkę bez etykiety 😉
Nie było otwartej skrytki, a po zeskanowaniu tam słychać było zwalniający mechanizm - nie była uchylona od początku... na przyszłość będę wydzwaniać - mam już nauczkę 😕
Jest juz po sprawie, mam nadzieję , ale niektóre paczkomaty proszą się o konserwacje..
@GaleriaAV Miałem praktycznie identyczną sytuację. Po interwencji w Inpost paczka przez 2 dni miała status zagubionej. Klientowi zależało na czasie więc wysłałem drugą i doszły do klienta razem w ten sam dzień:)