Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może nie długo ale 2 lata , to już nie małe miki, tyle około sprzedaje na allegro i codziennie wysyłam Paczki głównie in-postem. Zdarza się dość często znaleźć cudzą paczkę w skrytce która mi się otwiera i podobne kwiatki. Telefon do "przyjaciela" i załatwione...
Ale człowiek uczy się całe życie i sytuacja taka oto nastąpiła.
Nadając paczkę (w piątek 25.04) w paczkomacie otworzyły mi się 2 skrytki, nie od razu ale z kilku sekundową przerwą, ale pierwsza jakby się zacinała przez chwilę. Z automatu wsadziłam paczkę w tą pierwszą skrytkę a drugą po prostu zamknełam. Coś mi nie pasowało z tymi skrytkami więc potem obserwowałam status. Efekt - paczkomat uznał że paczka została wsadzona do drugiej skrytki, skutkiem czego kurier nie znalazł nic w środku i odnotował w statusie "zagubiono". Zgłosiłam to szybko do inpostu ( miałam dostać na meila nr zgłoszenia ale nic nie przyszło), powiedziano mi że bedzie kurier sprawdzać jak nie "dziś" to jutro (sob), i wrazie czego jest monitoring, że odnajdą. Do dziś kontaktowałam sie ze 3 razy z konsultantami, ostatnie info z wczoraj że znaleziono paczkę przeniesiono ją do innej skrytki - żeby obserwować status.
No ale status się nie zmienia ani dudu nic a nic, zero efektu.
Chciałabym się dowiedzieć czy faktycznie paczka NAMACALNIE FAKTYCZNIE trafiła w dalszą drogę, czy da się to sprawdzić, skoro status ciągle taki jak w momencie nadania (na ogólnym śledzeniu inpost - nadana, na managerze paczek - zagubiona ). Chciałabym uniknąć sytuacji gdy kupujący zacznie się domagać drugiej wysyłki a w mdzy czasie dostanie tą własciwą.
I czy podlegałoby ewentualnej reklamacji to że otwiera mi się druga skrytka równocześnie z powodu jakiegoś zacięcia się automatu..
nr paczki: 605503688558400119569785
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Czy ktoś miał podobne przypadki?
.
Niedługo zrobię doktorat z użytkowania paczkomatów i już mnie nic nie zdziwi.
@GaleriaAV może @InPost Ci pomoże🤔
No właśnie już 3 razy gadałam z nimi... za 1 razem powiedział konsult.że najbliższy kurier przeszuka paczkomat, za 2 że w takich sprawach są wysyłani specjalni kurierzy co może potrwać kilka dni, a ostatni że już znaleziono paczkę i kurier umieścił ją w innej skrytce .. no ale status nie zmieniony, do celu raczej też nie doszła..
Jak to zwykły Inpost (bez przedrostka Allegro w nazwie), to przewoźnik ma 5 dni roboczych na doręczenie przesyłki do pacz docelowego.
Natomiast jeżeli to Allegro Inpost, to tu po 30 dniach można zgłosić zaginięcie, o ile wcześniej operator nie uzna przesyłki za zaginioną. Tutaj nie ma gwarantowanego terminu doręczenia.
Dzień dobry @GaleriaAV ,
na wstępie w imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności. Wspomniana przesyłka była weryfikowana przez pracowników oddziału. Według danych w systemie, paczka została zlokalizowana. Proszę jeszcze o cierpliwość - status paczki powinien być dzisiaj zmieniony.
Dziękuję za info, czekam 🙂
Nadal nic. Ponoć paczka czeka w automacie na wzięcie ciągle. Namierzona w niedzielę ...leży. Skoro namierzona to ile ma leżeć? Sprawa otrzymała status pilnej... i co? i nic. 😞
Po tygodniu nadal nic, w in-poście ponoć badają sprawę. Zostaje reklamacja, ale mają na to miesiąc. A pieniądze oddałam kupującemu.. a podobno mają monitoring.
Dzień dobry @GaleriaAV ,
wspomniana wcześniej przesyłka na chwilę obecną nie posiada aktualnego statusu w systemie. Sprawa jest nadal weryfikowana przez Oddział.
W zaistniałej sytuacji sugeruję złożenie oficjalnej reklamacji.
Aby złożyć oficjalną reklamację dotyczącą usług InPost, proszę wypełnić formularz reklamacyjny na stronie: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Odpowiedź zostanie przekazana na adres e-mail wskazany w formularzu.
W imieniu firmy InPost przepraszam za powstałe niedogodności.
Reklamacja już dawno złożona. Niema statusu? (zrzut z dzisiaj)
Jeszcze wczoraj zgłaszałam by mi tę paczkę zawrócono (do nadawcy) gdyby się jednak znalazła. Zgłoszenie przyjęto. Co konsultant to inny status inna weryfikacja i inne info. Ręce opadają. A jeżeli ktoś inny się "zaopiekował" to po co monitoring na paczkomatach ( o którym informowała mnie jedna z konsultantek) - to tylko pokazuje jak bardzo zawodny jest ten system. Z reklamacjami mam kiepskie doświadczenie u Was.. ale może chociaż tu coś osiągnę bo puki co STRATY..
Dziękuję za info nic nie wnoszące..
***
Przestroga dla potomnych: nadając w paczkomatach sprawdzać drzwiczki monitory 80 razy, od razu przed odejsciem od paczkomata, jak cos dziwnego od razu dzwonic o odświerzanie etykiety sprawdzać statusy na apkach, bo tu ciągle jakieś awarie, zagubione paczki (które sama znajduje w skrytkach które mi się otwierają) to jest nagminne. Bo na koniec i tak w d*pę ma zawsze sprzedwca.... 😞