Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nr zamówienia: bb862570-3326-11f0-ae64-851730d89dd7
Prośba od kupującego:
Dziękuję.
PS. Nie można tego zrobić jakoś po ludzku? Zwykły formularz na stronie w zupełności by wystarczył.
Pozdrawiam
@Jakoo przekazałam zamówienie do weryfikacji możliwości wykluczenia go ze statystyk jakości sprzedaży.
@Jakoo wskazane zamówienie zostało wykluczone ze statystyk Jakości Sprzedaży.
@RaBarbar_kadziękuję. Kiedy będzie to widoczne w raporcie?
Proszę jeszcze o sprawdzenie zamówienia 63e22cf0-332c-11f0-84ff-5d87fd0d6749. Kurier odebrał przesyłkę w terminie (19.05), ale wpis jest z dnia następnego (zeskanował ją dzień później?), przez co też zaniża mi statystykę. Nie wiem jak to udowodnić? Zaraz po wysłaniu oznaczyłem status jako wysłane. Mogę co najwyżej zrzut z kamery podesłać, że był i odebrał 🤔
Pozdrawiam
Jacek
@Jakoo zmiany będą widoczne na koncie jutro, po dzisiejszym nocnym przeliczeniu danych.
Zweryfikuję również możliwość wykluczenia drugiego zamówienia.
@Jakoo dostawcą zamówienia jest Packeta. W tym przypadku mamy opóźnienia w otrzymywaniu statusów. Proszę Cię o cierpliwość, gdyż status może zostać zaktualizowany w ciagu kilku dni. Jeśli sytuacja się nie zmieni - daj znać.