anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży

Jakoo
#8 Zapaleniec#

Nr zamówienia: bb862570-3326-11f0-ae64-851730d89dd7

Prośba od kupującego:

Jakoo_0-1747749413947.png

Dziękuję.

 

PS. Nie można tego zrobić jakoś po ludzku? Zwykły formularz na stronie w zupełności by wystarczył.

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Jakoo przekazałam zamówienie do weryfikacji możliwości wykluczenia go ze statystyk jakości sprzedaży. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Jakoo wskazane zamówienie zostało wykluczone ze statystyk Jakości Sprzedaży. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Jakoo
#8 Zapaleniec#

@RaBarbar_kadziękuję. Kiedy będzie to widoczne w raporcie?

Proszę jeszcze o sprawdzenie zamówienia 63e22cf0-332c-11f0-84ff-5d87fd0d6749. Kurier odebrał przesyłkę w terminie (19.05), ale wpis jest z dnia następnego (zeskanował ją dzień później?), przez co też zaniża mi statystykę. Nie wiem jak to udowodnić? Zaraz po wysłaniu oznaczyłem status jako wysłane. Mogę co najwyżej zrzut z kamery podesłać, że był i odebrał 🤔

Pozdrawiam
Jacek

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Jakoo zmiany będą widoczne na koncie jutro, po dzisiejszym nocnym przeliczeniu danych.
Zweryfikuję również możliwość wykluczenia drugiego zamówienia. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@Jakoo dostawcą zamówienia jest Packeta. W tym przypadku mamy opóźnienia w otrzymywaniu statusów. Proszę Cię o cierpliwość, gdyż status może zostać zaktualizowany w ciagu kilku dni. Jeśli sytuacja się nie zmieni - daj znać. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów