Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, nie moge się doprosić aby zmienić status dyskusji z kupującymi na zakończony, nie wiem co sie dzieje, ale dwie dyskusję z kupującymi są rozwiązane/zakończone w dyskusji a nadal widnieje informacja że dyskusja jest w toku, nadomiar otrzymuję informację że mam wykonac kolejny ruch w dyskusji, proszę o zrobienie coś z tym, 1 reklamacja: Numer reklamacji 750260/2025, 2 reklamacja Numer reklamacji 779000/2025.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam!
@TaniejNieKupisz1 Podaj proszę numery zamówień.
1 zamówienie nr: 17953513040, 2 zamówienie nr: 17955022114, dodam że dyskusję są zakończone a dyskusja w toku.
a reklamacja w toku*
@TaniejNieKupisz1 Czy możesz proszę załączyć zrzut ekranu, jak to u Ciebie wygląda? Sprawdziłam dyskusje i widzę, że obie są zakończone przez kupującego.
@TaniejNieKupisz1 dziękuję, weryfikuję to z działem technicznym.
Bardzo prosze o informacje bo wyskakują mi informacje że mam dokonać czynności związanych z reklamacjami, nie chce otrzymać ujemnych pkt od Allegro 🙂
@TaniejNieKupisz1 gdy tylko ustalę szczegóły, wrócę tu z informacją.
Dziękuję Pani bardzo
@TaniejNieKupisz1 wracam z informacją. Ustaliłam, że otrzymujesz od nas powiadomienia ze względu na brak wydanej decyzji reklamacyjnej w dyskusjach. Obecnie należy rozróżnić kwestie reklamacji złożonych przez Klientów od Dyskusji.
Jako sprzedający, jesteś zobowiązany rozpatrzyć reklamacje niezależnie od tego czy Dyskusje są zakończone czy też nie. W żadnej, z podanych dyskusji nie ma komunikatu o decyzji reklamacyjnej. Po wydaniu decyzji reklamacyjnej, powiadomienia nie będą już wysyłane. Jeśli będzie inaczej, to proszę o podesłanie:
Dziękuję Pani bardzo, uczę się ale już teraz będę wiedział co zrobić, Pozdrawiam!
Super! Gdyby pojawiły się dodatkowe pytania to śmiało pytań. Na Forum Allegro Gadane chętnie pomożemy! 💜
Jako sprzedający, jesteś zobowiązany rozpatrzyć reklamacje niezależnie od tego czy Dyskusje są zakończone czy też nie.
@Sa_nova może by się tak allegro nauczyło prawa polskiego
sprzedawca nie ma obowiązku wydawania decyzji reklamacyjnej
przepisy mówią wyraźnie co się dzieje w takiej sytuacji