Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o zamknięcie dyskusji którą klientka nie słusznie wszczynała i do tej pory nie raczyła jej zakończyć.
Proszę również o sprawdzenie tej użytkowniczki allegro bo z jej tekstów wnioskuje, że kupowanie produktów by skorzystać z rabatów ilościowych, a przy zwrocie zgłaszać i odsyłać te bez rabatów, jest normą.
Nie wspominając o kupowaniu w ramach smart i odsyłaniu większości towarów.
Poniżej jedna z wypowiedzi klientki, która dużo daję do myślenia.
"Witam, zakup był z Alegro Smart, tak, że dostawa była darmowa.Podobnie jak aktualnie wystawiane są te bransoletki. Na stronie nie ma żadnych zapisów przy zwrocie o pana wywodach, gdyby były nie skorzystałabym z pana oferty. Jest zapisany ,, normalny bezproblemowy zwrot". Wydaje się, że jest pan niepoważny! Proszę o zwrot pieniędzy za 2 bransoletki, które zostały zwrócone ( nierozpakowane). I proszę się cieszyć, że nie zwróciłam 3, którą tyko przymierzyłam i wyrzuciłam do kosza"
Dodam tylko, że wszystkie moje tłumaczenia, gdzie i co się znajduję, nie docierały do klientki.
A to co ja tłumaczyłem, pracownik allegro powtórzył klientce jeszcze raz.
numer zamówienia
@magic-trinket mówisz o pozycjach w zasadach zwrotu
Widzisz w przyrodzie równowaga jest zachowana 😆
Sprzedawcy kombinatorzy i kupujący kombinatorzy. Tylko, że bardzie allegro staje po stronie "słabszego"
Czy w ofercie w zwrotach było ograniczenie zwrotu? Jeśli nie to kupujący na rację.
Nie oferuj rabatów na kolejną sztukę bo Klienci się wycwanili i to sprzedawcy są słabszą stroną, chyba że tak skalkulujesz ofertę że nawet po nadużyciach, zakupach dla rabatu i dobrania oraz zwrotu wszystko dla darmowej dostawy w Smart będzie się to opłacało.
Nie mam zamiaru dyskutować tu o tym co już napisałem.
Wszystkie oznaczenia, jak i informację w dyskusji zostały wytłumaczone zarówno przeze mnie, jak i pracownika allegro.
Temat tu założyłem, bo to najszybsza droga dotarcia do pracowników allegro.
Którzy będą mieli wgląd w całą bezpodstawną dyskusję, jak i daty zwrotów.
Proszę o nie tworzenie własnych scenariuszy!
@magic-trinket to pisz w jednym wątku a nie tworzysz nowe. Zawsze pozostaje Ci droga cywilnoprawna.
W tamtym wątku prosiłem o sprawdzenie użytkowniczki, jednak żadnej odpowiedzi nie dostałem.
Dlatego założyłem nowy.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Do dziś nie uzyskałem pomocy.
Jedynie w dyskusji objawił się BOT, ze złotą radą:
"Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.”
Przecież zwrot został zrobiony i klientka już go dawno otrzymała!