anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę przekazać moją sprzedaż tak szybko, jak to możliwe, dzięki

OG101
#7 Wielbiciel#

Proszę jak najszybciej aktywować moją wyprzedaż

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@OG101 przykro mi, ale zgodnie z informacją, którą otrzymałeś w korespondencji mailowej, obecnie proces weryfikacji dla kont z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego jest wydłużony, dlatego mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

OG101
#7 Wielbiciel#

Jak długo muszę czekać

oznacz moderatorów

OG101
#7 Wielbiciel#

Wprowadziłem nieprawidłowe dane firmy i informacje o płatności, czy powinienem je poprawnie zmienić lub utworzyć nowe konto z prawidłowymi danymi firmy i informacjami o płatności?

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@OG101 A do kogo masz pretensje, skoro podałeś niewłaściwe dane > teraz to się może skończyć całkowitą blokadą i uniemożliwieniem sprzedaży.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@OG101 Proszę, abyś napisał w tej sprawie do nas przez formularz. Zespół, który jest zaznajomiony z Twoją sprawą udzieli Ci szczegółowej instrukcji, w jaki sposób najlepiej postąpić. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów