Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę jak najszybciej aktywować moją wyprzedaż
@OG101 przykro mi, ale zgodnie z informacją, którą otrzymałeś w korespondencji mailowej, obecnie proces weryfikacji dla kont z poza Europejskiego Obszaru Gospodarczego jest wydłużony, dlatego mogę jedynie poprosić Cię o cierpliwość.
Jak długo muszę czekać
Wprowadziłem nieprawidłowe dane firmy i informacje o płatności, czy powinienem je poprawnie zmienić lub utworzyć nowe konto z prawidłowymi danymi firmy i informacjami o płatności?
@OG101 A do kogo masz pretensje, skoro podałeś niewłaściwe dane > teraz to się może skończyć całkowitą blokadą i uniemożliwieniem sprzedaży.
@OG101 Proszę, abyś napisał w tej sprawie do nas przez formularz. Zespół, który jest zaznajomiony z Twoją sprawą udzieli Ci szczegółowej instrukcji, w jaki sposób najlepiej postąpić.