anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przedłużający się zwrot zapłaty za Allegro kurier DPD pobranie

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

Taka dziwna sytuacja, towar sprzedany 22.10 w trybie Allegro kurier DPD pobranie, do dzisiaj brak zwrotu pieniędzy przez Serwis. Prześledziłem drogę paczki i faktycznie odbiorca zmienił termin i adres doręczenia, ale wg. strony DPD, 26.10 towar został odebrany (czyli także opłacony). Na dzisiaj, czyli 02.11 Allegro zwraca prowizję od sprzedaży, a towaru, czy pieniędzy za niego, brak. 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl Cześć, środki powinny trafić na Twoje konto w ciągu 2 dni roboczych, czyli ten termin minął. Czy mogę Cię prosić o potwierdzenie, że chodzi o zamówienie numer ba2e5570-520b-11ed-b8c8-27a2c854ebda? 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Cześć Olu, dokładnie o tym zamówieniu piszę. Na tę chwilę, tj. g.13.00 02.10.22 środków za sprzedany towar brak.

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl Dziękuję za potwierdzenie. Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry Olu, czy są już jakieś rozwiązania dla zaistniałej sytuacji?
Pozdrawiam,

Paweł

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl Cześć Paweł, konsultujemy tę sprawę z DPD i kiedy otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj i dam Ci znać 🙂 Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za odpowiedź, ale taki mały przytyk: czy nie m.in. za szybkie i terminowe rozliczenie względem mnie, pobieracie jako serwis słoną prowizję?

Paweł.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl Pawle, prowizja jest pobierana automatycznie. Tutaj doszło do opóźnienia ze względu na przekierowanie paczki i nadanie jej nowego numeru. Z tego właśnie powodu nie mieliśmy możliwości śledzenia nowego numeru w naszych systemach. Teraz czekamy na zwrot środków od kuriera i kiedy tylko one do nas trafią, przekażemy Ci je. 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Droga Olu, mi sprawdzenie co się dzieje z przesyłką zajęło 40 s, po kliknięciu w link znajdujący się w szczegółach aukcji, trafiłem na stronę DPD ze śledzeniem przesyłek i gdzie kliknąłem w kolejny link z nowym numerem przekierowanej paczki, tam też jest napisane, że została ona odebrana 26.10, czyli tydzień temu. Prawda, że proste i szybkie?
Teraz pytanie, od kiedy liczą się podane przez Ciebie 2 dni na zwrot środków na moje konto?
Paweł 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl  Rozumiem, że jesteś niezadowolony z przedłużającego się czasu oczekiwania, ale my nie mamy już na to wpływu. Również czekamy na zwrot środków, które Ci przekażemy. 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Olu, dziękuję za kolejną szybką odpowiedź, choć nie zawiera ona odpowiedzi na moje pytanie, zatem raz jeszcze:
Proszę o podanie, w jakim czasie od odbioru przesyłki prze klienta, w usłudze Allegro kurier DPD pobranie, następuje przekazanie wpłaconych przez niego środków na konto nadawcy (moje). Czy podane przez Ciebie 2-dniowy termin jest obowiązujący? Proszę o podanie stosownego punktu w regulaminie.
Dziękuję i miłego dnia życzę.
Paweł

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry ponownie Olu. Zachęcam jednak do udzielenia mi odpowiedzi na 2-krotnie zadane pytanie, dla przypomnienia:
Proszę o podanie, w jakim czasie od odbioru przesyłki prze klienta, w usłudze Allegro kurier DPD pobranie, następuje przekazanie wpłaconych przez niego środków na konto nadawcy (moje). Czy podane przez Ciebie 2-dniowy termin jest obowiązujący? Proszę o podanie stosownego punktu w regulaminie.
Dzisiaj mamy już 12 dzień odkąd klient zapłacił za towar, a pieniędzy na koncie i informacji od Ciebie wciąż brak.
Pozdrawiam,

Paweł

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@NewLight_pl Pawle, rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale niestety w tym momencie nie mam dla Ciebie żadnych nowych informacji. Wciąż nie otrzymaliśmy środków za pobranie. Ponownie skontaktowałam się z przewoźnikiem w tej sprawie i poprosiłam o aktualizację. 

Informacja o 2 dniach roboczych znajduje się oczywiście w Regulaminie (artykuł 2, punkt 11b). 

oznacz moderatorów

NewLight_pl
#9 Pomysłodawca#

Zatem cytując końcowy fragment wskazanego punktu regulaminu, przelew na moje konto powinien nastąpić z Waszej strony (Allegro finanse)  "...w terminie 2 dni roboczych od doręczenia Przesyłki...". Dni roboczych mamy już praktycznie 8, a Wy nie wywiązujecie się z własnego regulaminu. Grzecznie pytam: dlaczego?, przecież ogromne, kilkunastoprocentowe prowizje, jakie pobieracie od transakcji, powinny zagwarantować nam, sprzedawcom m.in. komfort szybkiego otrzymania zapłaty za sprzedany towar.

 

oznacz moderatorów