Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Taka dziwna sytuacja, towar sprzedany 22.10 w trybie Allegro kurier DPD pobranie, do dzisiaj brak zwrotu pieniędzy przez Serwis. Prześledziłem drogę paczki i faktycznie odbiorca zmienił termin i adres doręczenia, ale wg. strony DPD, 26.10 towar został odebrany (czyli także opłacony). Na dzisiaj, czyli 02.11 Allegro zwraca prowizję od sprzedaży, a towaru, czy pieniędzy za niego, brak.
@NewLight_pl Cześć, środki powinny trafić na Twoje konto w ciągu 2 dni roboczych, czyli ten termin minął. Czy mogę Cię prosić o potwierdzenie, że chodzi o zamówienie numer ba2e5570-520b-11ed-b8c8-27a2c854ebda?
Cześć Olu, dokładnie o tym zamówieniu piszę. Na tę chwilę, tj. g.13.00 02.10.22 środków za sprzedany towar brak.
@NewLight_pl Dziękuję za potwierdzenie. Zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią 🙂
Dzień dobry Olu, czy są już jakieś rozwiązania dla zaistniałej sytuacji?
Pozdrawiam,
Paweł
@NewLight_pl Cześć Paweł, konsultujemy tę sprawę z DPD i kiedy otrzymam odpowiedź, wrócę tutaj i dam Ci znać 🙂 Rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości
Dziękuję za odpowiedź, ale taki mały przytyk: czy nie m.in. za szybkie i terminowe rozliczenie względem mnie, pobieracie jako serwis słoną prowizję?
Paweł.
@NewLight_pl Pawle, prowizja jest pobierana automatycznie. Tutaj doszło do opóźnienia ze względu na przekierowanie paczki i nadanie jej nowego numeru. Z tego właśnie powodu nie mieliśmy możliwości śledzenia nowego numeru w naszych systemach. Teraz czekamy na zwrot środków od kuriera i kiedy tylko one do nas trafią, przekażemy Ci je.
Droga Olu, mi sprawdzenie co się dzieje z przesyłką zajęło 40 s, po kliknięciu w link znajdujący się w szczegółach aukcji, trafiłem na stronę DPD ze śledzeniem przesyłek i gdzie kliknąłem w kolejny link z nowym numerem przekierowanej paczki, tam też jest napisane, że została ona odebrana 26.10, czyli tydzień temu. Prawda, że proste i szybkie?
Teraz pytanie, od kiedy liczą się podane przez Ciebie 2 dni na zwrot środków na moje konto?
Paweł
@NewLight_pl Rozumiem, że jesteś niezadowolony z przedłużającego się czasu oczekiwania, ale my nie mamy już na to wpływu. Również czekamy na zwrot środków, które Ci przekażemy.
Olu, dziękuję za kolejną szybką odpowiedź, choć nie zawiera ona odpowiedzi na moje pytanie, zatem raz jeszcze:
Proszę o podanie, w jakim czasie od odbioru przesyłki prze klienta, w usłudze Allegro kurier DPD pobranie, następuje przekazanie wpłaconych przez niego środków na konto nadawcy (moje). Czy podane przez Ciebie 2-dniowy termin jest obowiązujący? Proszę o podanie stosownego punktu w regulaminie.
Dziękuję i miłego dnia życzę.
Paweł
Dzień dobry ponownie Olu. Zachęcam jednak do udzielenia mi odpowiedzi na 2-krotnie zadane pytanie, dla przypomnienia:
Proszę o podanie, w jakim czasie od odbioru przesyłki prze klienta, w usłudze Allegro kurier DPD pobranie, następuje przekazanie wpłaconych przez niego środków na konto nadawcy (moje). Czy podane przez Ciebie 2-dniowy termin jest obowiązujący? Proszę o podanie stosownego punktu w regulaminie.
Dzisiaj mamy już 12 dzień odkąd klient zapłacił za towar, a pieniędzy na koncie i informacji od Ciebie wciąż brak.
Pozdrawiam,
Paweł
@NewLight_pl Pawle, rozumiem, że jest to dla Ciebie niekomfortowa sytuacja, ale niestety w tym momencie nie mam dla Ciebie żadnych nowych informacji. Wciąż nie otrzymaliśmy środków za pobranie. Ponownie skontaktowałam się z przewoźnikiem w tej sprawie i poprosiłam o aktualizację.
Informacja o 2 dniach roboczych znajduje się oczywiście w Regulaminie (artykuł 2, punkt 11b).
Zatem cytując końcowy fragment wskazanego punktu regulaminu, przelew na moje konto powinien nastąpić z Waszej strony (Allegro finanse) "...w terminie 2 dni roboczych od doręczenia Przesyłki...". Dni roboczych mamy już praktycznie 8, a Wy nie wywiązujecie się z własnego regulaminu. Grzecznie pytam: dlaczego?, przecież ogromne, kilkunastoprocentowe prowizje, jakie pobieracie od transakcji, powinny zagwarantować nam, sprzedawcom m.in. komfort szybkiego otrzymania zapłaty za sprzedany towar.