Przedmiot odznaczony jako nowy po wydrukowaniu etykiety

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysyłam paczkę drukuję etykiete i zaznaczam przedmiot jako wysłany, odświeżam i mam odznaczony przedmiot jako nowe, oczywiście przy dużej ilości wysyłek można się pomylić i kilka razy komuś przesłać tą samą przesyłkę czy szanowne grono zaawansowanych sprzedawców też tak ma lub miało ? Pozdrawiam walczących z beznadziejnym allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@musicman76 Cześć. Podałeś zbyt mało informacji, żebym mogła Ci pomóc. Powiedz proszę jakiej metody wysyłki to dotyczy, gdzie ją wysyłasz (Wysyłam z Allegro, Manager InPost lub inne?), gdzie wyświetla się taki komunikat i podaj również numer zamówienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro- Moje Allegro-Sprzedaż-Obsługa zamówień-Zamówienia jeżeli klient kupi przedmiot oznaczony jest z boku status zamówienia jako nowe to gdy po wysłaniu paczki zmieniasz na wysłane to po odświeżeniu jest dalej nowe, dzięki temu można kilka razy wysłać tą samą przesyłkę, super !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@musicman76 Proszę Cię o zrzut ekranu i przykładowy numer zamówienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
status zamówienia 'wraca' ze statusu 'wysłane' na 'nowe', po odświerzeniu, niepotrzebny tu jest nr.zamówienia i trzuty ekranu, jest jak mówie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@musicman76 próbowałeś wyczyścić pamięć podręczna przeglądarki i pliki cookies?
Zobacz czy tak samo się dzieje w trybie incognito.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak to w trybie incognito.? jak wejsc w taki tryb ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@musicman76 przeglądarkę uruchom w trybie incognito

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Też tak miałem kilka razy. Trzeba być czujnym bo status zamówienia 'wraca' ze statusu 'wysłane' na 'nowe'. Nie da rady tego udowodnić robiąc zrzut ekranu

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dokładnie !

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@musicman76 mimo wszystko muszę poprosić Cię o zrzut ekranu abym mogła zgłosić sprawę do działu technicznego. Jeśli podasz mi numer zamówienia w którym tak się stało i zrzut gdzie zamówienie widnieje jako nowe będziemy wiedziać co robić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już dziś jest ok, to było kilka zamówień, jeżeli taka sytuacja się powtórzy to tak zrobię

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chociaż nie jestem pewien ale prawdopodobnie klientom powysyłałem podwójnie przedmioty przedwczoraj, 1tyś zł straty wynikający ze złego chodzenia serwisu to nie problem, i tak powszechnie wiadomo że na sprzedawcy są okradani jak się da przez allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bazujesz tylko na panelu Allegro - no to trochę ryzykowne. Ja łącze obsługę panelu z choćby kasowaniem maili ze skrzynki odbiorczej (lub ich przenoszeniem do innego folderu).
Wówczas w takiej sytuacji sam się zorientujesz że coś jest nie tak i nie wyślesz dwukrotnie zamówienia.