Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłam paczkę drukuję etykiete i zaznaczam przedmiot jako wysłany, odświeżam i mam odznaczony przedmiot jako nowe, oczywiście przy dużej ilości wysyłek można się pomylić i kilka razy komuś przesłać tą samą przesyłkę czy szanowne grono zaawansowanych sprzedawców też tak ma lub miało ? Pozdrawiam walczących z beznadziejnym allegro.
@musicman76 Cześć. Podałeś zbyt mało informacji, żebym mogła Ci pomóc. Powiedz proszę jakiej metody wysyłki to dotyczy, gdzie ją wysyłasz (Wysyłam z Allegro, Manager InPost lub inne?), gdzie wyświetla się taki komunikat i podaj również numer zamówienia.
Allegro- Moje Allegro-Sprzedaż-Obsługa zamówień-Zamówienia jeżeli klient kupi przedmiot oznaczony jest z boku status zamówienia jako nowe to gdy po wysłaniu paczki zmieniasz na wysłane to po odświeżeniu jest dalej nowe, dzięki temu można kilka razy wysłać tą samą przesyłkę, super !
@musicman76 Proszę Cię o zrzut ekranu i przykładowy numer zamówienia.
status zamówienia 'wraca' ze statusu 'wysłane' na 'nowe', po odświerzeniu, niepotrzebny tu jest nr.zamówienia i trzuty ekranu, jest jak mówie
@musicman76 próbowałeś wyczyścić pamięć podręczna przeglądarki i pliki cookies?
Zobacz czy tak samo się dzieje w trybie incognito.
jak to w trybie incognito.? jak wejsc w taki tryb ?
@musicman76 przeglądarkę uruchom w trybie incognito
Też tak miałem kilka razy. Trzeba być czujnym bo status zamówienia 'wraca' ze statusu 'wysłane' na 'nowe'. Nie da rady tego udowodnić robiąc zrzut ekranu
Dokładnie !
@musicman76 mimo wszystko muszę poprosić Cię o zrzut ekranu abym mogła zgłosić sprawę do działu technicznego. Jeśli podasz mi numer zamówienia w którym tak się stało i zrzut gdzie zamówienie widnieje jako nowe będziemy wiedziać co robić.
Już dziś jest ok, to było kilka zamówień, jeżeli taka sytuacja się powtórzy to tak zrobię
Chociaż nie jestem pewien ale prawdopodobnie klientom powysyłałem podwójnie przedmioty przedwczoraj, 1tyś zł straty wynikający ze złego chodzenia serwisu to nie problem, i tak powszechnie wiadomo że na sprzedawcy są okradani jak się da przez allegro.
Bazujesz tylko na panelu Allegro - no to trochę ryzykowne. Ja łącze obsługę panelu z choćby kasowaniem maili ze skrzynki odbiorczej (lub ich przenoszeniem do innego folderu).
Wówczas w takiej sytuacji sam się zorientujesz że coś jest nie tak i nie wyślesz dwukrotnie zamówienia.