Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił 2 przedmioty. Na jednym koszt wysyłki ustalony był na 40 zł, na drugim na 17 zł, obie oferty bez smarta itp. Klient kupuje po czym ma możliwość wpisania sobie kosztów wysyłki, choć w moich ustawieniach dostawy mam wybraną opcję: Przesyłki będą nadane osobno, a koszty dostawy zsumują się.
Teraz mam problem bo suma wysyłek powinna wynosić 57 zł a klient wpisał i zapłacił 10 zł i co ? Czyja ta wina
@megii_ss Tak się dzieje wtedy, gdy nie ma żadnej wspólnej metody dostawy dla zakupionych przedmiotów. Nic na to nie poradzisz.
To po jakiego grzyba są te ustawienia obliczania kosztów skoro i tak nie spełnia to swojej roli i każdy wuj na swój strój ?
@megii_ss Nie znam się na grzybach 🙂
@megii_ss Skontaktuj się z klientem i poproś o dopłatę. Nawet jeśli miał możliwość wpisania kosztu samodzielnie, powinien go ustalić w porozumieniu z Tobą.
Tak jak pisze @xyz96 , opcja samodzielnego określenia kosztów dostawy pojawia się wtedy, gdy w ofertach wchodzących w skład zakupu nie ma wspólnej metody dostawy. Wtedy system nie jest w stanie przeliczyć kosztów.