anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Koszty wysyłki nie sumują się - klient sam ustala kwotę

megii_ss
#12 Orędownik#

Klient kupił 2 przedmioty. Na jednym koszt wysyłki ustalony był na 40 zł, na drugim na 17 zł, obie oferty bez smarta itp. Klient kupuje po czym ma możliwość wpisania sobie kosztów wysyłki, choć w moich ustawieniach dostawy mam wybraną opcję: Przesyłki będą nadane osobno, a koszty dostawy zsumują się.

Teraz mam problem bo suma wysyłek powinna wynosić 57 zł a klient wpisał i zapłacił 10 zł i co ? Czyja ta wina
Opera Zrzut ekranu_2021-12-09_141119_allegro.pl.png

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@megii_ss Tak się dzieje wtedy, gdy nie ma żadnej wspólnej metody dostawy dla zakupionych przedmiotów. Nic na to nie poradzisz. 

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

To po jakiego grzyba są te ustawienia obliczania kosztów skoro i tak nie spełnia to swojej roli i każdy wuj na swój strój ?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@megii_ss  Nie znam się na grzybach 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss Skontaktuj się z klientem i poproś o dopłatę. Nawet jeśli miał możliwość wpisania kosztu samodzielnie, powinien go ustalić w porozumieniu z Tobą.

Tak jak pisze @xyz96 , opcja samodzielnego określenia kosztów dostawy pojawia się wtedy, gdy w ofertach wchodzących w skład zakupu nie ma wspólnej metody dostawy. Wtedy system nie jest w stanie przeliczyć kosztów.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów