Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mamy problem zrobilismy przedsprzedaz towaru i sprzedalo sie tego towaru troche sztuk, ale okazalo sie ze zamowiony towar z chin dojdzie do nas nie koncem czerwca tylko w listopadzie.
Wiadomo klienci sa bardzo oburzeni lekko mowiac . wiemy ze to nasza wina i ich rozumiemy,
zwrocilismy juz wszystkim klientom srodki.
problem bo allegro odrzuca zwrot rabatu (prowizji) nawet te zamowienia na ktore odwolalismy sie i wyslalismy potwierdzenie zwrotu. a jak bylo zamowienie za pobraniem to z automatu brak zwrotu rabatu.
gdzie mozna ta sprawe zglosic ? to jest zwykla kradziez i to w czasie kryzysy na rynku.
jak mam ta sprawe zalatwic ? Prosze o pomoc.
wiemy ze sami jestesmy sobie winni ale to juz jest zwykla kradziez.
Możesz zgłosić w dowolnym miejscu - niestety, korzystając a Allegro, każdym logowaniem akceptujesz regulamin. A on o rabatach transakcyjnych mówi tyle: