anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak wpłaty od kupującego ,po jakim czasie można się starać o zwrot prowizji i wystawić przedmiot

Minimoda-fashion
#9 Pomysłodawca#

Witam!  22 maja zakup ,rozpoczęcie płatności (przelewy 24 ) do tej pory transakcja nie opłacona , status "płatność rozpoczęta " Napisałam wiadomość - zero odpowiedzi.  Kiedy mogę wystawić przedmiot ponownie i wystąpić o zwrot prowizji?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

O Zwrot prowizji można wystąpić natychmiast, ale zawsze lepiej poczekać 7 dni i dopiero wtedy wystawić przedmiot ponownie. Kupujący, zgodnie z regulaminem ma 7 dnia na wpłatę.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Minimoda-fashion jak chcesz, przedmiot możesz już wystawić, na własne ryzyko bo kupujący może zapłacić nawet po 6 dniach, według nowych zasad zwrotów, po 7 dniach a najlepiej 8 dnia zmień na anulowane zamówienie i wystąp o zwrot dostaniesz go w ciągu kilku minut 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TomBanknoter
#16 Inspirator#

Nawet po 6 dniach? Ja miałem przypadek, że kupujący zapłacił po miesiącu, i to po tym jak dawno dostałem zwrot prowizji (wystąpiłem po jakichś 10 dniach od sprzedaży). Szczęśliwy przypadek, że miałem jeszcze taki towar. Ale gdybym bym nie miał, to pewnie byłaby moja wina.

oznacz moderatorów