Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! 22 maja zakup ,rozpoczęcie płatności (przelewy 24 ) do tej pory transakcja nie opłacona , status "płatność rozpoczęta " Napisałam wiadomość - zero odpowiedzi. Kiedy mogę wystawić przedmiot ponownie i wystąpić o zwrot prowizji?
O Zwrot prowizji można wystąpić natychmiast, ale zawsze lepiej poczekać 7 dni i dopiero wtedy wystawić przedmiot ponownie. Kupujący, zgodnie z regulaminem ma 7 dnia na wpłatę.
@Minimoda-fashion jak chcesz, przedmiot możesz już wystawić, na własne ryzyko bo kupujący może zapłacić nawet po 6 dniach, według nowych zasad zwrotów, po 7 dniach a najlepiej 8 dnia zmień na anulowane zamówienie i wystąp o zwrot dostaniesz go w ciągu kilku minut 😄
Nawet po 6 dniach? Ja miałem przypadek, że kupujący zapłacił po miesiącu, i to po tym jak dawno dostałem zwrot prowizji (wystąpiłem po jakichś 10 dniach od sprzedaży). Szczęśliwy przypadek, że miałem jeszcze taki towar. Ale gdybym bym nie miał, to pewnie byłaby moja wina.