anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przegrywam aukcje bo zbyt poźno dostaję powiadomienia że zostałem przelicytowany

adi8919
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Jestem początkujący w licytacjach. Żadnej jeszcze nie wygrałem bo zawsze będąc pierwszy i tak przegrywam. Otrzymuje powiadomienie że przegrałem a dopiero po dwuch minutach że ktoś mnie przelicytował. Jak grać żeby wygrać? 😉 Z góry dziękuję 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Agent555
#17 Koryfeusz#

Rozumiem że to są licytacje na allegro zwykłym. A masz zaznaczone wszystkie zgody na powiadomienia.

Jeśli masz zaznaczonone zgody na powiadomienia to gdy ktoś przelicytuje twoja ofertę to natychmiast otrzymasz powiadomienie dźwiękowe ze twoja oferta została przebita 

oznacz moderatorów

adi8919
#7 Wielbiciel#

Sprawdzam w ustawieniach aplikacji i mam zaznaczone powiadomienia. Zastanawiam się czy na komputerze nie będzie to lepiej działać niż na telefonie. Czy nie ma różnicy?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Na komputerze powinno działać sprawnie .

oznacz moderatorów

WscieklyWaz
#9 Pomysłodawca#

U mnie nie dziala, ale moze byc wina dodatkow (blokery reklam itp), a na maila to juz w ogole tragedia :]

oznacz moderatorów

adi8919
#7 Wielbiciel#

A komuś z Państwa działa na telefonie bez żadnych opóźnień? Tak że naprawdę jest się pewnym walki w ostatnich sekundach?

oznacz moderatorów

WscieklyWaz
#9 Pomysłodawca#

pobaw sie ze snajperem czy aukcjonerem, jak mi bardzo zalezy to uzywam i najczesciej jest ok 😉

oznacz moderatorów

Jacek_Jk13
#1 Nowicjusz#

Kolego mam ten sam problem podczas licytacji gdy zalicytyje wyświetla mi wiadomość że moja oferta jest najwyższa aukcja się kończy i powinienem być zwycięzcą ale po minucie okazuje się że jednak ktoś złożył taką samą ofertę 2 sekundy przede mną i że przegrałem licytację. To jakiś przewał. Licytuję na alegro ponad 12 lat i wcześniej takie cuda się nie zdarzały