anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przerwa w sprzedaży - nadal wpadają zamówienia

astroclassic
#7 Wielbiciel#

30 grudnia ustawiłem na moim koncie Przerwę w sprzedaży i otrzymałem informację mailową potwierdzającą ten fakt.

Sprawdziłem i rzeczywiście moje aukcje zniknęły dla klientów.

Po czym na drugi dzień wchodzę i wszystkie moje aukcje są widoczne, a zamówienia normalnie wpadają. Nadal mam w panelu aktywną Przerwę w sprzedaży.

Nie będę w stanie zrealizować tych zamówień w terminie z powodu inwentaryzacji.

Chciałem napisać bezpośrednio do Allegro, ale widzę, że tak skutecznie to chowają, żebym przypadkiem nie napisał do nich nic.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

medalik_2009
#17 Koryfeusz#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@astroclassic z informacji w naszym systemie wynika, że ustawiałeś przerwę w sprzedaży trzy razy, ale tylko na  30.12.2022. Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z zakładki Przerwa w sprzedaży? Wyjaśnię to z Działem technicznym. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

astroclassic
#7 Wielbiciel#

Link do screena:

https://ibb.co/7gR2bw8

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@astroclassic przykro mi, ale nic się nie wyświetla, gdy wchodzę przez link. Czy możesz przesłać ten zrzut na adres spolecznosc@allegro.pl? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@la_nika wyświetla sie normalnie...

Screenshot 2023-01-02 at 11-51-45 1.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@astroclassic dziękuję za przesłanie zrzutu, konsultuję ten problem z Działem technicznym i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź! 

@medalik_2009 dzięki! Ja nie mogę wyświetlić tego zrzutu.  

la_nika_0-1672657412291.png

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@astroclassic sprawdziliśmy to dokładnie i masz aktywną Przerwę sprzedaży, natomiast oferty, które są widoczne na Allegro zostały wznowione przez API aplikacji, z której korzystasz. 
Przerwa w sprzedaży nie blokuje możliwości wznawiania ofert czy wystawiania nowych- jeśli korzystasz z zewnętrznego narzędzia po API, to mimo przerwy takie oferty mogą być wystawiane. Zweryfikuj to proszę w ustawieniach aplikacji, której używasz do zarządzania ofertami. Aktualnie masz 388 aktywnych ofert, możesz je zakończyć w zakładce Mój Asortyment.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów