Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
30 grudnia ustawiłem na moim koncie Przerwę w sprzedaży i otrzymałem informację mailową potwierdzającą ten fakt.
Sprawdziłem i rzeczywiście moje aukcje zniknęły dla klientów.
Po czym na drugi dzień wchodzę i wszystkie moje aukcje są widoczne, a zamówienia normalnie wpadają. Nadal mam w panelu aktywną Przerwę w sprzedaży.
Nie będę w stanie zrealizować tych zamówień w terminie z powodu inwentaryzacji.
Chciałem napisać bezpośrednio do Allegro, ale widzę, że tak skutecznie to chowają, żebym przypadkiem nie napisał do nich nic.
@astroclassic tu możesz napisać zgłoszenie - https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4a6df9f8-0556-4b18-8930-68906a58c18e&subjectId=6093913a-e...
@astroclassic z informacji w naszym systemie wynika, że ustawiałeś przerwę w sprzedaży trzy razy, ale tylko na 30.12.2022. Czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z zakładki Przerwa w sprzedaży? Wyjaśnię to z Działem technicznym.
Link do screena:
@astroclassic przykro mi, ale nic się nie wyświetla, gdy wchodzę przez link. Czy możesz przesłać ten zrzut na adres spolecznosc@allegro.pl?
@la_nika wyświetla sie normalnie...
@astroclassic dziękuję za przesłanie zrzutu, konsultuję ten problem z Działem technicznym i wrócę z informacjami, gdy tylko otrzymam odpowiedź!
@medalik_2009 dzięki! Ja nie mogę wyświetlić tego zrzutu.
@astroclassic sprawdziliśmy to dokładnie i masz aktywną Przerwę sprzedaży, natomiast oferty, które są widoczne na Allegro zostały wznowione przez API aplikacji, z której korzystasz.
Przerwa w sprzedaży nie blokuje możliwości wznawiania ofert czy wystawiania nowych- jeśli korzystasz z zewnętrznego narzędzia po API, to mimo przerwy takie oferty mogą być wystawiane. Zweryfikuj to proszę w ustawieniach aplikacji, której używasz do zarządzania ofertami. Aktualnie masz 388 aktywnych ofert, możesz je zakończyć w zakładce Mój Asortyment.