anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka uszkodzona w transporcie i wznowienie dyskusji

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

Opis sytuacji :

Kupujący 3 stycznia dokonał zakupu perfum z limitowanej edycji, bardzo trudno dostępnej na rynkach. 

Pech chciał, ze Orlen Przewoźnik uszkodził paczkę i lekko skrzywił się atomizer.  

Kupujący zgłosił skargę do przewoźnika , którą jak się później okazało  Odrzucono .

Wystosował do mnie dyskusje, zaznaczając ze chce rekompensaty a nie zwrotu perfum .

Zażądałam od niego dokumentu reklamacji : tzn. odpowiedzi od przewoźnika. W odpowiedzi, czytamy, ze odrzucono  zgłoszenie, ponieważ w terminie odbiorca  nie uzupełnił wymaganych danych. 

Odpisałam, wiec że z jego winy doszło do odrzucenia reklamacji, a nie z mojej Do dyskusji włączyło się Allegro.

Odpisało, ze musze się do tego ustosunkować. 

Poprosiłam o zwrot towaru. Ten nie chciał odsyłać usilnie chciał zwrotu za uszkodzenie tzw. rekompensatę  wiec ustalił ze chce zwrotu najpierw ze 100 zł następnie po negocjacjach  stanęło na 50 zł dla św. spokoju zwróciłam  mu ustalone  środki zaznaczając ze kwota ta, wyczerpuje w pełni jego roszczenia.

Sprawa została zakończona 

Dziś,  ten sam kupujący  wy-edytował dyskusje ponownie,  i tym razem chce całego zwrotu i o dziwo, tym razem chce   odesłać perfum, bo jak uzasadnił  atomizer, który został uszkodzony 3 miesiące temu i  za który dla przypomnienia  otrzymał rekompensatę  się bardziej uszkodził stąd oczekuje tym razem zwrotu reszty środków.

i teraz Najlepsze jak zawsze na koniec

Zapytałam, ile zostało perfum- poprosiłam o fotkę i  wysłał zdjęcie ze ze  100 ml zostało około  20 ml  ( on tak stwierdził )

i ze ktoś ma inny ten perfum nowy i ze on woli ten nowy kupić a ten mi oddać 

Wspaniale, juz lecę zwrócić 5 stówek 

a tak na poważnie to jest niedomyślenia aby sobie tak kombinować 

i tak życie toczy się dalej 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AlleMakijazPL odrzuć reklamację , motywację sam już napisałeś 

cyt ,,zwróciłam  mu ustalone  środki zaznaczając ze kwota ta, wyczerpuje w pełni jego roszczenia.,,

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

tak , ja wiem ale nie zmienia to faktu jaka to patologia jest ze strony klientów 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AlleMakijazPL napisz w dyskusji że reklamację odrzucasz gdyż kupujący dostał już rekompensatę za uszkodzony atomizer, reklamując drugi raz tę samą wadę próbuje wyłudzić 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

cyt:

Zażądałam od niego dokumentu reklamacji : tzn. odpowiedzi od przewoźnika. W odpowiedzi, czytamy, ze odrzucono zgłoszenie, ponieważ w terminie odbiorca nie uzupełnił wymaganych danych.

 

W myśl prawa kupujący nie dopełnił obowiązkowych regulacji związanych, ze złożeniem reklamacji -  to tak jakby reklamacji nie składał

oznacz moderatorów

AlleMakijazPL
#10 Popularyzator#

RED tak dokładnie i od razu po tym włączył w dyskusje Allegro, Ci mu od razu link do Allegro Protect . W równoległym czasie na  czacie pisałam z kimś z ALLEGRO , to mi nie był wstanie odp czy doliczą mi ten koszt do rachunku 

wiec oszacowałam zyski i straty, ze 50 zł to nie jest kwota za którą warto robić sobie problemy.

najwyraźniej pan uznał ze może mieć perfum za darmo  

 

 

oznacz moderatorów