Przesyłka uszkodzona w transporcie i wznowienie dyskusji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Opis sytuacji :
Kupujący 3 stycznia dokonał zakupu perfum z limitowanej edycji, bardzo trudno dostępnej na rynkach.
Pech chciał, ze Orlen Przewoźnik uszkodził paczkę i lekko skrzywił się atomizer.
Kupujący zgłosił skargę do przewoźnika , którą jak się później okazało Odrzucono .
Wystosował do mnie dyskusje, zaznaczając ze chce rekompensaty a nie zwrotu perfum .
Zażądałam od niego dokumentu reklamacji : tzn. odpowiedzi od przewoźnika. W odpowiedzi, czytamy, ze odrzucono zgłoszenie, ponieważ w terminie odbiorca nie uzupełnił wymaganych danych.
Odpisałam, wiec że z jego winy doszło do odrzucenia reklamacji, a nie z mojej Do dyskusji włączyło się Allegro.
Odpisało, ze musze się do tego ustosunkować.
Poprosiłam o zwrot towaru. Ten nie chciał odsyłać usilnie chciał zwrotu za uszkodzenie tzw. rekompensatę wiec ustalił ze chce zwrotu najpierw ze 100 zł następnie po negocjacjach stanęło na 50 zł dla św. spokoju zwróciłam mu ustalone środki zaznaczając ze kwota ta, wyczerpuje w pełni jego roszczenia.
Sprawa została zakończona
Dziś, ten sam kupujący wy-edytował dyskusje ponownie, i tym razem chce całego zwrotu i o dziwo, tym razem chce odesłać perfum, bo jak uzasadnił atomizer, który został uszkodzony 3 miesiące temu i za który dla przypomnienia otrzymał rekompensatę się bardziej uszkodził stąd oczekuje tym razem zwrotu reszty środków.
i teraz Najlepsze jak zawsze na koniec
Zapytałam, ile zostało perfum- poprosiłam o fotkę i wysłał zdjęcie ze ze 100 ml zostało około 20 ml ( on tak stwierdził )
i ze ktoś ma inny ten perfum nowy i ze on woli ten nowy kupić a ten mi oddać
Wspaniale, juz lecę zwrócić 5 stówek
a tak na poważnie to jest niedomyślenia aby sobie tak kombinować
i tak życie toczy się dalej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AlleMakijazPL odrzuć reklamację , motywację sam już napisałeś
cyt ,,zwróciłam mu ustalone środki zaznaczając ze kwota ta, wyczerpuje w pełni jego roszczenia.,,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak , ja wiem ale nie zmienia to faktu jaka to patologia jest ze strony klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@AlleMakijazPL napisz w dyskusji że reklamację odrzucasz gdyż kupujący dostał już rekompensatę za uszkodzony atomizer, reklamując drugi raz tę samą wadę próbuje wyłudzić 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cyt:
Zażądałam od niego dokumentu reklamacji : tzn. odpowiedzi od przewoźnika. W odpowiedzi, czytamy, ze odrzucono zgłoszenie, ponieważ w terminie odbiorca nie uzupełnił wymaganych danych.
W myśl prawa kupujący nie dopełnił obowiązkowych regulacji związanych, ze złożeniem reklamacji - to tak jakby reklamacji nie składał

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
RED tak dokładnie i od razu po tym włączył w dyskusje Allegro, Ci mu od razu link do Allegro Protect . W równoległym czasie na czacie pisałam z kimś z ALLEGRO , to mi nie był wstanie odp czy doliczą mi ten koszt do rachunku
wiec oszacowałam zyski i straty, ze 50 zł to nie jest kwota za którą warto robić sobie problemy.
najwyraźniej pan uznał ze może mieć perfum za darmo