anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przewidywany czas dostawy wprowadzacie w błąd PO RAZ SETNY

petinek_pl
#12 Orędownik#

Problem zgłaszany po raz nie wiem który z rzędu. CIĄGLE LEKCEWAŻONY PRZEZ ALLEGRO I PRACOWNIKÓW.

Zmieniłam czas wysyłki z 1 na 2 dni. Po raz kolejny w ofertach wyświetlało się że wysyłka w ciągu 24h. Ten sam problem zgłaszałam już miesiąc temu i miesiąc temu. Nikt nie reaguje, ciągle piszecie mi tylko że przewidywany czas wysyłki i dostawy jest ustalany przez algorytm na podstawie wcześniejszych wysyłek i jeśli klient tego nie wie to jego problem. Drobnym drukiem pod dostawami (o ile wejdzie się w okno dostawy) pisze,że sprzedający zadeklarował wysyłkę w ciągu 2 dni. Ale POZA TYM na stronie głównej oferty pisze, że zamówienie będzie w punkcie za 2 dni (czyli kupujący widzi że wysyłka będzie w ciągu 1 dnia). A klienci nie czytają,widzą że paczka będzie jutro to po co mają się wczytywać w zakłączniki.

Czas wysyłki zmieniłam w ofertach przedwczoraj ok.8.00 a wieczorem o 20.00 czyli po 12 godzinach dalej wyświetlało się to samo. A podobno system aktualizuje czas wysyłki w ciągu 2 godzin. W ogóle nic się nie zmieniło nawet na drugi dzień. Dopiero sama ustawiłam z powrotem czas wysyłki 1 dzień żeby nie wprowadzac klientów w błąd.

Ile razy mam to jeszcze zgłaszać? Za każdym razem gdy zmienię czas wysyłki, wiecznie klientom wyświetla się że i tak produkt zostanie wsyłany w 1 dzień i dostaną go za 2 dni. A potem dyskusje i negatywy. A wy Allegro nic nie robicie, już prosiłam o pomoc w takiej sytuacji i dostałam negatywa i nic. I dalej piszecie że to nie wasz problem i że kupujący ma obowiązek sam doczytać. ALE WPROWADZACIE GO W BŁĄD!! PRZESTANCIE PISAC W OFERTACH ŻE PRODUKT BĘDZIE W PUNKCIE ZA 2 DNI GDY ZMIENIAM WYSYŁKĘ NA KILKA DNI!

Czy kiedyś wreszcie to naprawicie? Ktoś w ogóle słucha sprzedających i naprawia problemy??

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#10 Popularyzator#

Możesz zgłaszać ile chcesz, oni tego nie usuną, bo "obiektywny" komentarz za nie terminową wysyłkę do staniesz Ty, a nie oni😀

oznacz moderatorów

Football-stock
#12 Orędownik#

Popsuj inaczej - specjalnie przetrzymuj paczki, po 2 tygodniach problem sam się rozwiąże. Z pomarańczowym dziwakiem A nie ma sensu dyskutować. To wróg a nie wujek dobra rada. Korpo należy traktować w jedyny znany im sposób to jest przedmiotowo i patrzeć swojej interesu. 

Na tym quasi portaliku złota zasada to RWD - ratuj własną du;)

oznacz moderatorów

actp-sklep
#10 Popularyzator#
 
 
 
A masz w ustawieniach sprzedaży (jakość sprzedaży -> skuteczność wysyłki) zaznaczone, aby nie pokazywano czasu dostawy krótszego niż deklarowany?
 
Dla ofert z czasem wysyłki 2 i 3 dni można to zaznaczyć i wtedy rzeczywiście nie pokazuje klientom, że dostaną coś "na już". Minus jest taki, że co 10 dni należy to odklikać i przypomnieć algorytmom, że nie chcesz wprowadzania klienta w błąd 🙂
oznacz moderatorów

petinek_pl
#12 Orędownik#

Tak rzeczywiście, ciągle zapominam o tej opcji.. ale to też powinno być oczywiste i automatyczne a nie że sprzedawca musi coś klikać bo jak zapomni to allegro pokaże inne dane.. inna kwestia że jak wysyłka jest powyżej 3 dni to już problem wraca.

oznacz moderatorów