anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przez błędy w systemie odebrany status Super Sprzedawcy

Sirmione
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry

Czy ktoś jest mi w stanie wyjaśnić, dlaczego za błędy w systemie karani są sprzedawcy?

02 i 05.02 otrzymałam pytania od klientów, na które udzieliłam odpowiedzi w niespełna 2 godziny po otrzymaniu każdego z nich. 07.02 zauważyłam, że moje statystyki dot. terminowych odpowiedzi na pytania klientów, są na poziome nieakceptowalnym. Sprawdzam o co chodzi, a na zestawieniu mam dwie pozycje, gdzie poza datą pytania, wszędzie wyświetla się na czerwono "brak". Brak nicku klienta, brak odpowiedzi na pytanie, itd, klikając na id korespondencji jestem przekierowana do centrum wiadomości, gdzie otwiera się pusta karta.

Kontaktuję się konsultantem na czacie i otrzymuję informacje, że konsultant widzi to samo, więc przekierowuje sprawę dalej. 09.02 dostaję odpowiedź, że w systemie jest wszystko ok, nie ma nieprawidłowości, żebym wyczyściła przeglądarkę i jeszcze raz pobrała raport. Znów zadaję pytanie, to jeżeli jest ok, to dlaczego ta statystyka jest na poziomie nieakceptowalnym, otrzymuję w odpowiedź, że nie odpowiedziałam na dwa pytania, a jeżeli dopowiedziałam to mam przesłać zrzut ekranu, wysłałam 10.02.

12.02. mam kwalifikację do Super Sprzedawcy, a w statystykach nadal poziom nieakceptowalny, znów piszę na czacie, zostaję poproszona, aby przesłać obie udzielone odpowiedzi w formacie .eml (wcześniej nikt nie informował, że zrzuty ekranu są niewystarczające). Oczywiście mija godzina graniczna otrzymuję e-mail, że straciłeś status Super Sprzedawcy.

14.02. otrzymuję odpowiedź, że dwa pytania zostały wyłączone ze statystyk - od momentu zgłoszenia błędów do momentu ich naprawy mija prawie tydzień (ciekawe ile czasu czekają sprzedawcy nie mający SS na rozwiązanie problemu - podobno SS-ów obsługuje się priorytetowo) .

No wszystko fajnie, ale status super sprzedawcy nie został przywrócony, piszę więc ponownie.

Otrzymuję odpowiedź, że na dzień 14.02 nie kwalifikuję się do programu - tak się złożyło, że 12.02 wieczorem otrzymałam komentarz pozytywny z odjętymi wszystkimi gwiazdkami, więc na 13.02 już do tego programu się nie kwalifikuję. Ale na dzień kiedy miałam kwalifikację, moje statystyki były w porządku i powinnam otrzymać ten status na kolejne 30 dni. Status ten nie jest odbierany, jeżeli w okresie 30 dni po kwalifikacji, statystyki zostaną obniżone).

Rozwiązanie problemu zajęło Allegro prawie tydzień (dobrze, że ponownie napisałam 12.02, bo kto wie ile to by trwało gdybym się ponownie nie zainteresowała). Więc jeżeli Allegro rozwiązałoby problem w rozsądnym czasie, nie po 7 dniach status zostałby przyznany.

A teraz się dowiaduję konsultanci ręcznie nie mogą teraz przyznać mi utraconego statusu, bo system tego nie przewiduje i mam czekać do następnej kwalifikacji. To poprosiłam o wyłączenie oceny ze statystyk, przywrócenie statusu SS i ponowne dołączenie oceny do statystyk - czyli przywrócenie stanu na dzień 12.02. To dostaję odpowiedź, że nie mają podstaw do wyłączenia oceny ze statystyki i mam się dogadać z klientem. Nigdzie nie napisałam o całkowitym wyłączeniu oceny ze statystycznych tylko przywróceniu stanu na dzień 12.02, no ale ...

Więc sumam sumarum tak status powinnam mieć, ale były błędy w systemie, usunęliśmy je i czekaj Pani do następnej kwalifikacji, bo system nie pozwala nic więcej zrobić. I jest nam bardzo przykro z powodu takiej sytuacji.

To ja się pytam, co było nie tak w moich statystykach na dzień 12.02, że został odebrany mi status SS? Dlaczego za błędy w systemie Allegro konsekwencje mają ponosić sprzedawcy?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Sirmione przykro mi z powodu tych trudności i rozumiem Twoje zdenerwowanie. Czy zgodnie z sugestią w sprawie nr 31278928 próbowaliście skontaktować się z osobą, która wystawiła ocenę? 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Sirmione
#7 Wielbiciel#

Tylko w jakim celu, mam się kontaktować z klientem, jeżeli zaistniała sytuacja jest przez błąd w systemie Allegro, nie oceny klienta, bo na dzień kwalifikacji do SS jego ocena nie była brana pod uwagę. Mam napisać: Panie Allegro miało błędy w systemie i utraciłam przez to status SS, a że to, się zbiegło z wystawioną oceną to panie zmień ją, żeby mi Allegro przywróciło status? Albo Panie usuń pan ocenę, ja się zakwalifikuję do programu i potem wystaw ją ponownie?

Zawaliło Allegro, więc do Was się zgłaszam o naprawienie błędu, a w zamian otrzymuję odpowiedź, że wszyscy mnie rozumieją i jest Wam przykro. Słabo.

Ps. Doświadczenie niestety mówi, że klient który obniża oceny bez jakiegokolwiek kontaktu, reklamacji, zwrotu towaru, nie opisując powodu, robi tak, bo lubi, bawi go to lub z innego sobie znanego powodu i kontaktowanie się z takim klientem w zdecydowanej większości niestety przynosi odwrotny skutek.

oznacz moderatorów

mikeza
#21 Demiurg#

pytanie tylko po co ten znaczek SS ? ja już od jakiegoś czasu unikam tego dodatku. Ale 2 tygodnie temu mnie podkusiło i zaakceptowałem na jednym swoim koncie, bo w końcu oferty mają być lepiej widoczne i co ? tam gdzie jest SS, sprzedaż padła na pysk.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów