Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W najbliższych tygodniach wprowadzimy szereg zmian w regulaminie, na które warto się już dzisiaj przygotować.
Zaczniemy 18 lutego od obniżenia minimalnej wartości dla przesyłek kurierskich objętych usługą Allegro Smart! Wcześniej klienci mogli z nich skorzystać przy zakupach za minimum 100 zł, teraz opcja będzie dostępna już przy 80 zł. Do 7 kwietnia pokryjemy pełny koszt dostawy dla takich zamówień w przedziale cenowym 80 zł - 99, 99 zł.
8 marca zaczniemy pobierać od kupujących opłatę 3,99 zł, jeśli wybiorą opcję płatności przy odbiorze w ramach usługi Allegro Smart! Ta kwota trafi do Was razem z zapłatą za przedmioty. Zmienimy też minimalną cenę, jaką możecie ustawić dla metod dostawy z płatnością przy odbiorze, aby Wasza oferta miała oznaczenie Smart!
Tego samego dnia pożegnamy ostatecznie Menedżera Sprzedaży i usuniemy Kuriera UPS z listy dostaw Allegro Smart!
Pod koniec miesiąca - 22 marca - zmienimy opłaty za sprzedaż na kontach firmowych w działach: Elektronika, Dom i ogród, Supermarket, Dziecko, Uroda, Kolekcje i sztuka, Sport i turystyka, Firma i usługi oraz zaktualizujemy regulamin Strefy Okazji. Tutaj znajdziecie szczegóły.
Od 19 kwietnia nie złożą u Was zamówień osoby bez zarejestrowanego konta. Udostępnimy jeszcze łatwiejszą niż obecna metodę rejestracji - przy użyciu telefonu. Nie musicie się więc obawiać, że ta zmiana zniechęci klientów do zakupów.
Czym są spowodowane podwyżki?
@gierland rok w rok będą podwyżki bo Allegro to spółka giełdowa i musi wykazywać corocznie wzrost dochodów 😄
@kostas11 rok w rok, optymista jesteś, spójrz na wpis nat_not, to są podwyżki miesiąc w miesiąc 😁
Spodziewałem się raczej obniżenia prowizji ze względu na nadal trudną sytuację pandemiczną w Polsce. Wiele firm/osób było i nadal jest pozbawionych dochodów bądź ich dochody są znaczącą mniejsze niż przed pandemią.
Allegro obniżając prowizję pomogłoby i Sprzedającym i Kupującym. Niższe prowizje mogłoby spowodować obniżenie cen na Allegro a co za tym idzie na zakup niektórych przedmiotów byłoby stać więcej konsumentów. Dla Sprzedawców większa sprzedaż na Allegro to większy obrót i zysk, a dla samego Allegro... jeszcze więcej sprzedanych przedmiotów to jeszcze większy zysk. No szkoda...
@gierland od początku pandemii Allegro co chwila „wspomaga” sprzedających nowymi prowizjami, opłatami, dopłatami. Przecież ich też pandemia dotknęła. Muszą sobie jakoś radzić.😁
Lepiej to już nie będzie ,apetyt allegro rośnie w miarę jedzenia i każdy musi się liczyć że zysk z handlu tutaj robi się coraz bardziej trudny i kosztowny.
Czy ja to dobrze rozumiem że jak ktoś ma konto na allegro tylko do zakupów i kupi w aukcji przedmiot z opcją płatności przy odbiorze to na jego konto zostanie naliczona opłata 3,99? A jak się ma taki sam zakup w przypadku braku konta na allegro?
@pelagia__pl przy odbiorze zapłaci 4 zł więcej.
@pelagia__pl tu chodzi o smarta, nie będzie w pełni darmowy przy pobraniu kupujący zapłaci z towarem 3,99 zł za zamówienie smart z pobraniem 🙂
Wachlarz zmian jest spory, tylko czy klienci nie przyzwyczajeni do trzymania ich "na smyczy" (konto) nie obniżą przez to krzywej wykresu zawartych transakcji na Allegro? Pewnie pójdą na inny bazarek😏
"Od 19 kwietnia nie złożą u Was zamówień osoby bez zarejestrowanego konta. Udostępnimy jeszcze łatwiejszą niż obecna metodę rejestracji - przy użyciu telefonu. Nie musicie się więc obawiać, że ta zmiana zniechęci klientów do zakupów."
To powinno być wyłączone na stałe. Chcesz coś zakupić na allegro ? Zakładaj konto.
Już miałem sporo przypadków że kupuje ktoś nie zarejestrowany szczególnie widać to przy wnioskach o zwrot prowizji. Ludzie kupują wyskakuje jakiś błąd z transakcją i nie ma opcji ponów płatność jeżeli nie jesteśmy zarejestrowani. Znowu ta osoba kupuje ponownie i czasem znowu jest jakiś błąd. Przedmioty na aukcji się ściągają i są zamrożone na pewien czas bo nie wiadomo czy kupujący będzie chciał je zakupić czy nie. Ja jestem na NIE dla zakupów bez rejestracji 😎
To ostatnie to pierwsze mądra rzecz jaką zrobicie od dawna. Bo to, ze w ten sposób może sobie ktos kupić na adres z Nowej Zelandii i jeszcze wystawić negatywa to była po prostu żenada.
Jeszcze wam mało a nas zmuszacie do obniżenia cen sprzedaży pokazywaniem tego samego przedmiotu w niższej cenie u innego sprzedawcy. My złapiemy klienta zachęcimy do zakupu artykułu a wy klientowi pokazujecie na naszej ofercie-kup u innego sprzedawcy bo ma taniej-
I to w ramach dobrej współpracy ze sprzedawcami ja to was proszę o więcej szacunku do nas tylko....lub aż tylko
Trzeba podawać inne EANy aby nie wyświetlało komunikatów że ktoś inny ma taniej 😀
@kuba1550 Przecież mam opcję sortowania towaru od najtańszego, z najtańszą przesyłką itd.
Każdy mądry porównuje ceny i to normalne zachowanie kupujących.
@auta_zabawki Z kolei pokazywanie na czyjejś ofercie, że ktoś inny ma taniej, to posunięcie dalece nie fair.
Płacisz za wyróżnienie, więc musisz dać wyższą cenę. Na tym korzystają Sprzedawcy bez wyróżnień. Ogłaszają się u Ciebie całkiem bezpłatnie 🙂 Można powiedzieć, że płacąc za wyróżnienia, bardziej wyróżniasz swoją konkurencję niż siebie. To jakbyś zapłacił za banner o treści "Nie kupujcie u mnie, bo sklep za rogiem ma taniej!". Wielu Sprzedawców przejdzie do innych serwisów z tego powodu.
Czy walczycie jakoś z procederem kupowania większej ilości towaru w celu załapania się na Smart, z odgórnym zamiarem zwrotu nadmiaru niepotrzebnych sztuk? Wiele osób tak postępuje, żeby oszukać limit Smarta. Jeśli Sprzedawca dopłaca do przesyłki Smart, to sprzedaż przedmiotu za 10 zł w ramach Smart, jest całkowicie niekorzystny i przynosi straty.
Nie o tym piszę. Ludzie zamawiają od razu z zamiarem zwrotu, żeby oszukać system Smart. Dzięki temu realizują sobie każde zamówienie z bezpłatną wysyłką. To jest nieuczciwe. Jak to zwalczacie?