Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost Witam. otrzymuje komunikat przy nadawaniu przesyłki "Punkt odbiorcy niepoprawny". 
W zamówieniu jest podany punkt odbioru. Co w takiej sytuacji??
nr zam 56f5b870-8f6f-11ee-bf18-75f95fbe281e paczkomat SOS19M
@Firma-Polmer przykro mi, ale ten punkt jest niedostępny - tutaj informacja na ten temat. 
W tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym, aby podał inny paczkomat,  którego będzie mógł odebrać przesyłkę, a następnie edytuj dane w Wysyłam z Allegro. 
Witam ponownie. Klientka wybrała nowy paczkomat SOS67M . niestety tego paczkomatu też nie ma na liście w wysyłam z allegro - musze nadać przesyłkę z pominięciem usługi smart. 
Dodatkowo proszę o wyłączenie tej przesyłki ze statystyk gdyż nie jest to nasza wina że przesyłka nie wyjechała jeszcze do klientki (próbowaliśmy kontaktować się telefonicznie, meilowo i dopiero po całym dniu otrzymaliśmy otworzoną dyskusję i wiadomość od klientki).   @la_nika 
@Firma-Polmer Zamówienie zostało wykluczone z Jakości sprzedaży. Zmiany będą widoczne naTwoim koncie po jutrzejszym przeliczeniu danych.