Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@InPost Witam. otrzymuje komunikat przy nadawaniu przesyłki "Punkt odbiorcy niepoprawny".
W zamówieniu jest podany punkt odbioru. Co w takiej sytuacji??
nr zam 56f5b870-8f6f-11ee-bf18-75f95fbe281e paczkomat SOS19M
@Firma-Polmer przykro mi, ale ten punkt jest niedostępny - tutaj informacja na ten temat.
W tej sytuacji skontaktuj się proszę z kupującym, aby podał inny paczkomat, którego będzie mógł odebrać przesyłkę, a następnie edytuj dane w Wysyłam z Allegro.
Witam ponownie. Klientka wybrała nowy paczkomat SOS67M . niestety tego paczkomatu też nie ma na liście w wysyłam z allegro - musze nadać przesyłkę z pominięciem usługi smart.
Dodatkowo proszę o wyłączenie tej przesyłki ze statystyk gdyż nie jest to nasza wina że przesyłka nie wyjechała jeszcze do klientki (próbowaliśmy kontaktować się telefonicznie, meilowo i dopiero po całym dniu otrzymaliśmy otworzoną dyskusję i wiadomość od klientki). @la_nika
@Firma-Polmer Zamówienie zostało wykluczone z Jakości sprzedaży. Zmiany będą widoczne naTwoim koncie po jutrzejszym przeliczeniu danych.