Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ok, co tu jest grane ? Pare dni temu planowałem wyjazd na wakacje. Dla świętego spokoju zamknałem prawie całą sprzedaż . A tu dzisiaj dostaje "pytanie o przedmiot " , którego już nie mam w ofercie. Nowe pytanie, od nowego potencjalnego klienta, gdzieś w archiwum widocznie ten przedmiot znalazł. No qurde ? Dobrze że jednak nie wyjechałem bo miałbym niespodziankę i wszystkie Allegrowe szykany gdybym nie odpowiedział że nie ma i nie będzie ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ To teraz też klient może sie zapytać o coś czego już nie mam wystawionego w ofercie od miesięcy ? A jak nie odpowiem to spadniecie na mnie jak ten grom z jasnego nieba i przywalicie batem po statystykach ?
@eightbitclone2 Cześć. Podaj proszę numer oferty i zweryfikuję tę sytuację. Generalnie z poziomu widoku oferty w archiwum nie ma możliwości zadawania pytań sprzedającemu.
NR oferty 10511691306
Do tego, kolejne bardzo dziwne rzeczy sie porobiły bo teraz, na szczęście sprawdziłem to pytanie i jestem na 100 % pewny że na nie odpowiedziałem klientowi, że wystawiłem kolejne , bo zakupił . A w wiadomościach nie ma śladu że odpisałem. Teraz odpisałem ponownie bo już prawie termin minął...
Coraz zdziwniej i zdziwniej.....
@eightbitclone2 Ta oferta nie jest w archiwum, jest widoczna dla kupujących na Allegro. Czy Te oferty wciąż powinny być zakończone: https://allegro.pl/uzytkownik/eightbitclone2? Kiedy dokładnie pytanie do tej oferty zostało zadane?
Jesuu. Teraz jest bo dostałem zapytanie od klienta więc ją wznowiłem . Ale gdy klient sie o nia pytał , była zamknięta.
"gdzieś w archiwum widocznie ten przedmiot znalazł" - oferta musi byc zamknieta minimum 60 dni by trafic do archiwum.
10511691306 nie byla zamknieta tyle czasu wiec pytania nie zadał korzystając z archiwum allegro
Przypuszczam, że juz wczesniej przegladał Twoją oferte, moze mial w obserwowanych, moze w koszyku a moze znalazl w historii przeglądarki
W ten sposob mozna zadać pytanie kazdemu urlopowiczowi 🙂
@eightbitclone2 Skonsultowałam tę sprawę i jako sprzedający możesz w dalszym ciągu otrzymywać pytania o zakończone oferty. Wystarczy, że klient ma do niej link lub zna jej numer.
Przerwa w sprzedaży nie zwalnia Cię z obowiązku:
@ko_alka Cała ta przerwa to wielki bubel i wielki dramat ! Jedna wielkaaa porażka!
Głupota totalna. Czemu to ma służyć ?
@eightbitclone2 I jeszcze kłamią jak najęci :
Dlaczego wprowadzacie zmianę?
Chcemy, aby sprzedający na urlopie mogli cieszyć się wolnym czasem. Włączenie starej funkcji Urlop nie zwalnia sprzedającego z konieczności odpowiedzi na pytania o produkt, a także nie blokuje możliwości składania nowych zamówień. Brak reakcji w odpowiednim czasie może obniżyć ocenę w panelu Jakość mojej sprzedaży czy spowodować utratę statusu Super Sprzedawcy. Nowa funkcja Przerwa w sprzedaży rozwiązuje ten problem.
@eightbitclone2 jeśli kupujący np mial oferte w obserwowanych to nawet po jej zwieszanie/zakonczeniu może zadawać pytania o tą oferte. Niestet tak to działa