Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
1. Ekspert: "w przypadku produktów o niewielkiej wartości, zachęcam do takiego konstruowania oferty, która pozwoli na zwiększenie wartości koszyka Kupującego, a co za tym idzie np. możliwości skorzystania z darmowej dostawy w ramach Smart! "
Pytanie o konkretne przykłady takiego konstruowania oferty.
2. W jaki sposób zaoferować klientom "atrakcyjną darmową wysyłkę" przy przedmiotach na których mamy 2zł zarobku?
3. Czy Waszym zdaniem klient woli zapłacić 60zł za towar + 0zł wysyłka niż 50zł towar + 5zł wysyłka?
4. Dlaczego nie pozwolicie na podniesienie cen wysyłki Inpost o Waszą prowizję, tak aby wpłata od klienta pokryła nasz realny koszt przesyłki (opłata Inpost + prowizja)? Zrobiliście tak już w nowych dostawach DPD i Poczta. W ten sposób nie musielibyśmy zwiększać cen towaru.
5. W jaki sposób wprowadzenie prowizji od przesyłki przyspieszy rozwój polskiego rynku e-commerce?
Ja dodam jeszcze pytanie o kilkukrotny FOD przy zakupie i ostateczna zapłata paczkomatem jako SMART. Wiem, że była mowa o kontakcie indywidualnym, ale jest to kłopotliwe i czasochłonne . Czy planujecie jakiś mechanizm, który pozwoliłby wystąpić o zwrot prowizji za wysyłkę jednym kliknięciem. Przecież taka sytuacja nie wymaga dogłębnej analizy bo widać czarno na białym zakup Smart, który ponoć gwarantuje mi zwolnienie z tych kosztów.
Ale to jest proste: allegro zachęca do podnoszenia cen towarów bo wtedy ma podwójny zysk, zarabia na wyższej prowizji za sprzedaż towaru i prowizji za wysyłkę, to nijak się ma to ich twierdzenia o dbałość o jak najniższe ceny dostawy.Korzystają po prostu z pozycji monopolisty.Rozmawiałam na czacie z doradcą o ich decyzji i nie potrafił konstruktywnie umotywować tego ,wstawiał tylko gotowe regułki i doradził albo podwyższenie cen albo przenieść się na allegro lokalnie.To jest ich polityka.
@ejczbi Ja na swoje pytanie znam już odpowiedź. Jak klient zaszaleje i wypełni klika FOD to klamka zapadła i prowizja nie zostanie zwrócona . W związku z tym nasuwa mi się kolejne pytanie do @msniezek i @beata_szynder , zabrakło Wam odwagi żeby odpowiedzieć mi w kilku słowach i wprost, że Allegro nie ma zamiaru tej prowizji zwracać ?
@Kaliope_Brzeg jeżeli dobrze Cię rozumiem, na takie pytanie odpowiedź padła w trakcie sesji i była nieco inna, niż twierdzisz:
Prowizję naliczymy dla każdego przedmiotu osobno uwzględniając w tym koszt dostawy, jaki wybrał Kupujący. Są to siłą rzeczy odrębne zamówienia. Jeśli jednak Kupujący skontaktuje się z Tobą i poprosi o wysyłkę wszystkich przedmiotów w ramach jednej dostawy - taki przypadek rozpatrzymy indywidualnie, wystarczy że do nas napiszesz.
@msniezek Twierdzę tak bo @-orbitkownia- wkleiła dzisiaj odpowiedź jaką uzyskała po indywidualnym rozpatrzeniu problemu a z niej wynika jasno, że taka prowizja nie będzie zwracana . Mogliście napisać tak od razu a nie mydlić nam oczy .
"Prowizję obliczamy od pierwszego wypełnionego formularza płatności. W przypadku, gdy gdy kupujący wypełnił formularz dostawy i najpierw wybrał inną metodę niż Smart! niestety, obliczymy prowizję od tej wyższej kwoty. Pozdrawiam, Aga"
@msniezek "Prowizję naliczymy dla każdego przedmiotu osobno uwzględniając w tym koszt dostawy, jaki wybrał Kupujący. Są to siłą rzeczy odrębne zamówienia. Jeśli jednak Kupujący skontaktuje się z Tobą i poprosi o wysyłkę wszystkich przedmiotów w ramach jednej dostawy - taki przypadek rozpatrzymy indywidualnie, wystarczy że do nas napiszesz." kupujący zapłacił raz przez allegro nie na konto z dostawą smart, więc myślałam że automatycznie nie będzie prowizji od kosztów wysyłki, ale sprawdziłam i niestety była, napisałam z zapytaniem wiadomość na FB dostałam kod pracownik sprawdził transakcję i dostałam odpowiedź że prowizja zostaje naliczona przy pierwszym formularzu. Czyli co teraz zrobić aby allegro zwróciło, nieprawidłowo naliczoną prowizję? Bo ja nie dostałam zapłaty od kupującego za koszty wysyłki a prowizja za nie została naliczona.
@Kaliope_Brzeg @-orbitkownia- te dwie odpowiedzi się nie wykluczają. System rzeczywiście automatycznie naliczy taki koszt, ale w przypadku każdej nietypowej sytuacji zawsze możecie do nas pisać.
No niestety te ogólnikowe odpowiedzi, przekonują że nie warto się na tm forum udzielać. Równie dobrze swoje uwagi możemy przekazać najbliższej ścianie.
Zamiast tego zainwestujemy czas w rozwijanie swojego sklepu internetowego, do czego swoimi pomysłami coraz skuteczniej nas zachęcacie.