Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowne Allegro,
Już po raz kolejny otrzymuję maila od Allegro, że ogólny poziom mojej sprzedaży spadł poniżej neutralnego. Tymczasem 100% kupujących, a jest ich całe mnóstwo, daje mi najwyższe opinie z możliwych. Wielu z nich kupuje u mnie latami i rekomenduje moją stronę znajomym, dlatego sugeruję, że zamiast zajmować się kreowaniem bzdurnych kryteriów oceny sprzedaży, spójrzcie na opinie kupujących. Jeżeli to nie wystarcza, zacznijcie kupować moje aukcje, wówczas przekonacie się, że poziom mojej sprzedaży jest OK i sami wystawicie mi najwyższą ocenę tej sprzedaży. Wasze wymyślne kryteria oceny mojej sprzedaży mnie nie interesują, bo zależy mi na tym, żeby SPRZEDAĆ i żeby kupujący wrócił powtórnie do moich aukcji.
Serdecznie pozdrawiam
Nickter
Nickter sprawdź sobie tu -https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy , pod uwagę brane są nie tylko oceny klientów .
Demiurg, sprawdziłem. Wysyłam większość zakupionych przedmiotów pocztą listem ekonomicznym za 3,30 zł, a takie przesyłki nie są rejestrowane i w związku z tym nie mogą być wpisane w system oceny Allegro. Dzięki temu mam wielu kupujących, bo nikt nie zapłaci za kuriera dla przesyłki o wartości 1,50 - 10 zł. Może nie jest to logiczne dla Allegro, ale dla kupujących - tak.
Wysyłka w terminie - idę na pocztę następnego dnia po zapłacie za aukcję, zaznaczyłem 4-6 dni roboczych na dostawę i nie wiem, co sobie Allegro wyobraża, że w jaki sposób mam zaznaczyć, że zakupiona aukcja jest w drodze, jeżeli jest to przesyłka nierejestrowana?
Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów - doprawdy, czy mam odpowiadać na podziękowania klientów? Wystarczy, że poinformuję ich o wysyłce przedmiotu, nadmiar maili typu podziękowanie za podziękowanie świadczyłby o moim natrętctwie i działałby na moją niekorzyść u kupującego. Allegro nie słyszało o socjotechnice?
Allegro, proszę przemyśleć to, co napisałem i poprawić się, bo z mojego wieloletniego doświadczenia z Allegro wynika, że od Allegro mogę spodziewać się jedynie utrudnień w sprzedaży i podwyższania prowizji.
Serddecznie pozdrawiam
Nickter
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Nickter nic nie zrobisz, tak to działa . Wywołuję moderatorów , poczekaj na odpowiedź .