Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam jak sobie radzicie ze zwrotami ? Macie dużo zwrotów które przychodziły w fatalnym stanie ? co wtedy robicie ? obniżacie kwotę zwrotu ? nie boicie się negatywa+POK ?
Ilość zwrotów to pewnie zależy też od tego czy się handluje .Ja osobiście tego problemu prawie nie widzę (1-3 zwrotów w ciągu roku ) to prawie nic ,ale z tego co tu na forum niektórzy piszą w ich kategoriach sprzedażowych jest tego mnóstwo. Trudno jednoznacznie doradzić czy twardo stawiać na swoim czy podkładać się klientowi . Na pewno warto spróbować z nim pogadać i sprawdzić z kim się ma do czynienia i do czego jest zdolny a potem zdecydować co robić.
Niestety allegro zupełnie nie pomaga w takich sytuacjach i liczy się jedynie kupujący. My przyjmujemy wszystkie zwroty, nawet te uszkodzone. Czasami zdarza się nam nawet dostać zwrot z przedmiotem w innym rozmiarze, którego nigdy nie mieliśmy, a i tak klient kłamie że taki dostał. Szkoda nerwów. Nic nie ugrasz zmniejszając kwotę zwrotu, dostaniesz negatywa, a allegro powie że przecież klient czuł się źle i miał prawo go wystawić.
@musicman76 wszystko zależy ile masz w miesiącu i jaka wartość towarów ?
Ja mam 2 - 3 zwroty w miesiącu z czego raz na kilka miesięcy klient co odstaje w kartonie, potrafi odesłać zawinięte w papier śniadaniowy 🙂
Mój system na takie przypadki oraz na uszkodzenia w transporcie do klienta, też kilka w roku się zdarzy mimo że pakujemy solidnie.
Zrobiłem se taki wewnętrzny program ochrony - ubezpieczenie !!!
Po pierwsze nie ubezpieczam paczek na własnej umowie mam kilka stówek w miesiącu ( inpost ma 1,50 zł ) po drugie doliczyłem do części produktów po 1 zł mam dodatkowe kilka stówek w miesiącu, średnio licząc mam jakieś 500 zł w miesiącu na takie przypadki x 12 miesięcy daje mi 6000 zł !!!
Nawet 10 % tej kwoty nie wykorzystuje a produkty sprzedaję jako uszkodzone czy rozpakowane czy używane outlet !!!
Zamiast tracić czas na reklamacje czy walczyć z klientami, oczywiście zwracam uwagę, informuję że zgodnie z ustawą mogę obniżyć itp. ale jako firma dbająca o komfort konsumenta pójdziemy ten jeden raz na rękę, klient zadowolony a ja zamiast użerać się i denerwować czy to z klientem czy przewoźnikiem mam czas na inne rzeczy 🙂
@musicman76 Ilość zwrotów oraz uszkodzeń to postawowy parametr , który musisz wziąć pod uwagę ustalając marżę , dzisiaj przyszedł mi zwrot zakupu sprzed niemal miesiaca - odstąpienie w ostatnim dniu , nadanie również , w paczce totalna demolka , choć produktów było po 3 sztuki z KAŻDEGO !! zdjęte było fabryczne zabezpieczenie, kasę oddałem i miałem zapomnieć ,ale wpadł mi w oko Twój wątek więc ...piszę , całą resztę z ust wyjął mi @kostas11 . Pamiętaj - negatyw - dyskusja i wiele innych wrednych rzeczy jakie może zrobić mściwy klient może Cię znacznie więcej kosztować . Klientkę na razie dodałem do swojej wewnetrznej listy ,,z czarną kropką ,, jeśli sytuacja się powtórzy trafi na oficjalną listę MNK