Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam czy ktos mi podpowie jak to jest wiec jak to mam rozumiec jesli umnie klient kupuje 4 rózne rzeczy na innych aukcjach w cenie np 10 zl i zawsze mi allegro dolicza prowizje do wysylki kazda osobno prowizje lecz wpłata jest tylko za jedna paczke i tez tak jest towar wysyłany w jednje paczce
koloniaa71 pewnie klient wybiera sposób dostawy osobno do każdego produktu . Wystąp o zwrot prowizji , odrzucą i wówczas się odwołaj , zostanie skorygowana prowizja .
Ciekawe jak można nazwać taki proceder / złodziejstwo? zamierzone lub nie. Ban-dy -tyzm w białych rękawiczkach/ Może ktoś zna odpowiednie słowo- proszę napisać.
Czy nie można naliczać kosztów po opłaceniu zakupów? No nie- bo tyle osób, które nawet o tym procederze nie mają pojęcia bulą kasę za nic i są wykręcani przez Allegro, jak kot po praniu przez Bacę
@koloniaa71 Upomnij się o zwrot dodatkowych prowizji tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...
@koloniaa71, prowizja nalicza się w momencie, kiedy Kupujący klika "kupuję i płacę". Jeżeli Kupujący dokonuje zakupów osobno, czyli każdą ofertę po kolei i przy każdym zakupie klika "kupuję i płacę", to prowizja od kosztów dostawy nalicza się do każdego zakupu.
Jeśli jednak Kupujący doda do koszyka kilka ofert i dopiero złoży zamówienie (kliknie "kupuję i płacę"), wtedy prowizja za koszty dostawy nalicza się tylko raz - do całego zamówienia i jednego kosztu wysyłki.
@mr_oma jak sprzedający może sprawdzić ile takich sytuacji było?
Sądzę, że ta odpowiedź powinna się znależć tutaj:
gdyż takiego przypadku tam nie ma rozpatrzonego, i tutaj:
https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/4#czesc-iii-a-prowizje-od-sprzedazy-dla-kont-zwyklych
aby nie było wątpliwości co się kryje pod:
"Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji."
@cookie000, zgodnie z Regulaminem (Artykuł 7. ZAWARCIE UMOWY W RAMACH OFERTY) Kupujący zawiera umowę ze Sprzedającym, potwierdzając zakup za pomocą przycisku „kupuję i płacę” lub innego o podobnym znaczeniu, z zastrzeżeniem treści art. 3.3.
Owszem, całościowo wszystko się spina, ale wpadnięcie na to jakie rodzi to konsekwencje już niekoniecznie muszą być takie oczywiste. Pojawianie się takich wątków zaskoczonych sprzedających to tylko potwierdza.
We podanej przeze mnie sekcji "pomocy" takie coś powinno pojawić się obowiązkowo.
@cookie000, rozumiem, zgłosiłam Twoją sugestię do osób odpowiedzialnych za dodanie takiej informacji we wskazanej przez Ciebie sekcji. Mam nadzieję, że zostanie ona rozpatrzona pozytywnie. 🙂
Oby ! 😄 Dziękuję !
I tak jeszcze offtopicowo: nie mogę się pozbyć dysonansu poznawczego (angielsko*-niemieckiego**) gdy widzę młodą dziewczynę na fotce, a przez myśli przebijają się zupełnie inne słowa.
Pozdrawiam i miłego dnia życzę 🙂
* z ang. pan
** z niem. babcia
@cookie000 - mr to skrót od pierwszych liter moich dwóch imion. Może w ten sposób pomogę Ci zlikwidować ten dysonans. 😁
P.S. "oma" to również część drugiego imienia, choć mam nieco "babciny" sposób spędzania wolnego czasu, więc może przy wyborze loginu zadziałała moja podświadomość? 🧐
@mr_oma dlaczego prowizja od kosztów wysyłki nie może być oddzielną pozycją w rozliczeniu, tylko doliczacie po kawałku do każdej pozycji z zamówienia. Taki sposób nie jest jasny i przejrzysty, budzi wiele wątpliwości. Wielu sprzedawców do dziś jest zdziwionych i nawet tu, na forum, dopytują się dlaczego mają zawyżone prowizje od sprzedaży. 🙂
@konto zamknięte, nie naliczamy osobnej prowizji za towar i za koszty dostawy, jest to jedna prowizja. Dlatego na rozliczeniu nie widnieje jako osobna pozycja.
@mr_oma właśnie w tym rzecz, żeby ta prowizja istniała jako oddzielna pozycja. Byłoby to zdecydowanym ułatwieniem dla nas. Łatwiej byłoby podliczyć jakie koszty wysyłek ponosimy jako sprzedawcy. Wiemy już ile kosztuje nas smart, to jest widoczne, dobrze byłoby wiedzieć ile płacimy za przesyłki bez smarta. 🙂
@konto zamknięte, przekażę Twoją propozycję oraz argument za nią odpowiedniemu działowi. 🙂 Chyba że chcesz zgłosić ją osobiście? Chodzi mi o zakładkę Zgłoś swój pomysł!
@mr_oma dziękuję za Twoje zaangażowanie, nie będę zgłaszać w pomysłach, jestem realistką więc znam już odpowiedź. 🙂 Ale jeżeli uważasz, że jakiś zespół Allegro jest w stanie pochylić się nad problemem, to oczywiście, przekaż moją sugestię dalej.
@konto zamknięte, zgłoszenie Twojego pomysłu mnie nic nie kosztuje, a mam szczerą nadzieję, że opinia doświadczonego Sprzedającego jest tutaj dobrym argumentem. 🙂
Pracownik allegro napisał mi że nie trzeba zgłaszać takiej sytuacji Serwis Allegro sam weryfikuję takie sytuację i na koniec miesiąca sami zwrócą nieprawnie pobraną prowizję od wysyłki Przyznam szczerze że uwierzyłem 🙂 i nie sprawdzałem od tamtej pory