Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może są gdzieś punkty ujemne za szybkość reakcji dla pracowników Allegro. Bo to jest już naprawdę przesada. My mamy odpowiadać najlepiej w ciągu 5 minut. A kontakt i załatwianie spraw z pracownikiem Allegro to jakiś dramat.
Prowadzę korespondencję e-mailową od 2 miesięcy . To jest szok . Nawet gdy doszliśmy do pewnych rozwiązań i poprosiłem o szczegóły realizacji czekam szósty dzień , wcześniej 15dni. No to jakiś dramat, brak szacunku bo o empatii w przypadku Allegro to szkoda rozmawiać. Nawet tego szacunku już nie wymagam ale tracimy pieniądze zarówno ja jak i Allegro przez brak komunikacji. Mam wrażenie, że zatrudniają samych studentów i sprawa która wybiega po za algorytm rozwiązań i trzeba coś pomyśleć i zrobić jakieś niestandardowe ruchy jest nie do przeskoczenia. Do doświadczonych sprzedawców pomóżcie proszę co w takiej sytuacji zrobić, jak się z kimś skontaktować który ma jakąś wiedzę i moc decyzyjną. Jestem już zdruzgotany całą tą sytuacją . A człowiek ma w stopce e-maila podpis "specjalista " :))) Proszę o jakąś radę bo już ręce opadają.
@biotina_pl, widzę, że Twój problem dotyczy zawieszonego konta i blokady sprzedaży. Chodziło o powiązanie z innym zawieszonym kontem. Niestety konieczne jest wyjaśnienie sankcji na tamtym koncie.
Sprawa jest faktycznie niestandardowa, jednak po Twoim odwołaniu została ona skonsultowana raz jeszcze z działem prawnym. Widzę, że nie otrzymałeś odpowiedzi na pytanie z 1.12 oraz 9.12, za co przepraszam - poproszę, aby została ona udzielona drogą mejlową.
Ale już blokujecie nawet zawieszone konto . I to ciągłe przeciąganie. W normalnym świecie jak do kogoś się mówi to on odpowiada . Nawet pisząc email bo obecnie ludziom coraz trudniej się rozmawia bezpośrednio oczekujemy, że ktoś odpowie. A tu tylko spychologia i przeciąganie. Prosiłbym jak wspomniałem o kontakt do kogoś co się zna na tematach nieco mniej pasujących do algorytmu odpowiedzi. I oczywiście mającego jakąś moc decyzyjną oraz umiejącego liczyć bilans zysku i strat. Najlepiej telefoniczny bo jak widać e-mailowy się nie sprawdza.