Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Dostałem informację dziś już od drugiej osoby że otrzymali wiadomość o anulowaniu zamówienia. Co się dzieję ?
@Templar78, aby odnieść się do tej sprawy potrzebowałabym przykładów - możesz wskazać numer zamówienia, w którym tak się stało?
Skontaktowałem się z klientem telefonicznie. Okazało się że to próba wyłudzenia danach . Tylko zastanawia mnie skąd oni wiedzą że akurat dziś wysyłam klientowi przesyłkę. Poprosiłem klienta o wysłanie zrzutu ekranu z wiadomością .
@Templar78, rozumiem. Kupujący może przesłać tę wiadomość (korzystając z opcji prześlij dalej) na adres phishing@allegro.pl - sprawdzimy to.
po przesłaniu screena okazało się że klient spanikował bo to allegro chatbot. Przepraszam za zamieszanie
@Templar78, nie ma sprawy! Cieszę się, że to fałszywy alarm. 🙂