Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pierwszy raz zdarzyło mi się iż kupujący nie odebrał paczki tylko została mi zwrócona.
Więc mam pytanie jak się ma do powtórnego wysłania paczki - czy poniosę jakieś koszty w związku z odbiorem lub ponownym wysłaniem. Kupujący kupował bez smart-a.
Koszty są zawsze, pytanie co dalej z przesyłka? koszty odesłania są po stronie kupującego jak odstąpi od umowy zakupu to zawracasz mu koszt zakupu +koszt najtańszej wysyłki w danej ofercie, chce powtórnej wysyłki musi za nią zapłacić. Na ten moment to towar nadal należy do niego.
LEW433 - "koszty odesłania są po stronie kupującego" - czyli mam rozumieć iż musi jeszcze raz opłacić 9,99 za paczkomat jeśli będzie chciał by mu wysłał ponownie?
"jak odstąpi od umowy zakupu to zawracasz mu koszt zakupu +koszt najtańszej wysyłki" - a co z prowizają?
@edos_2007 Nie odebrał paczki, to zapytaj się czy chce ją, czy nie > jak chce, to niech opłaci ponowna wysyłkę > jak nie to zwróć mu wartość przedmiotu minus koszt przesyłki powrotnej, którą Ty musisz pokryć przy odbiorze paczki
Nie odebrał przesyłki czyli to kupujący nie wywiązał się z zawartej umowy.
Niektórzy jak zwykle piszą bzdury, aby tylko zaliczyć kolejny wpis na AG
Ziolko39 - z tego co piszesz to jeśli będzie chciał by mu odesłać to będzie musiał zapłacić za kolejną wysyłkę plus zwrot dla mnie za odebranie przesyłki czyli 2 x 9,99 - dobrze to rozumuje?
@edos_2007 Tak.
@edos_2007 po pierwsze ceny paczkomatów uległy zmiana kilka dni temu gdzie 9.99zł zmieniło się na 10.95zł
Rozwiązanie Twojego problemu jest proste, dzwonisz do Kupującego z informacją że paczka wróciła i pytasz się czy ponownie masz ja nadać za dodatkową opłatą czy rezygnuje z zakupu. Ponowną wysyłkę robię zawsze w standardowej cenie tyle ile kasuje kurier i proszę wpłatę na konto co daje mi gwarancje że sytuacja znów się nie powtórzy.
AR_Auto_Czesci - to bardzo dziwne "po pierwsze ceny paczkomatów uległy zmiana kilka dni temu gdzie 9.99zł zmieniło się na 10.95zł" bo wczoraj wysyłałem 2 paczki po 9,99 zł!
@edos_2007 sprzedajesz na koncie prywatnym czy firmowym ?
AR_Auto_Czesci - konto prywatne.
AR_Auto_Czesci - jeszcze jedna sprawa - "Ponowną wysyłkę robię zawsze w standardowej cenie tyle ile kasuje kurier' - czyli standardowa przesyłka w inpost to koszt 16,99?
AR_Auto_Czesci - Ceny za przesyłki w ramach Allegro Smart! pozostaną bez zmian.
Nie wprowadzaj w błąd. Żadnych telefonów, jedynie komunikacja poprzez centrum wiadomości Allegro. W razie czego będzie podkładka, a w innym razie może być słowo przeciw słowu. Jak udowodnisz że to Ty masz rację?
cztery_bez_atu - nie rozumiem o czym piszesz? Przecież wszystko jest proste jak "drut". Kupujący nie odebrał paczki, a z tego co czytałem ja też nie mam obowiązku odbierać. Chyba bardziej powinno zależeć kupującemu na przesyłce jak sprzedającemu.
Wszystko jest proste pomiędzy uczciwymi stronami kontraktu do kiedy się nie skomplikuje. Jak udowodnisz kupującemu że w rozmowie telefonicznej poprosił o powtórne wysłanie lub o nie wysyłanie? Czaisz?
cztery_bez_atu - heh. A ty czaisz że jeśli chce powtórnej wysyłki to musi dokonać wpłaty 9,99 za to że odbiorę paczkę i 16,99 jeśli będzie chciał bym mu wysłał ponownie.
Jeśli będzie chciał zwrotu kasy to mu oddam potrącając odbiór paczki 9,99 plus prowizja i będzie musiał podać numer konta do oddania kasy. Więc czy napisze czy uzgodni telefonicznie to nie ma żadnego znaczenia bo tak czy siak będzie musiał podać dane do zwrotu lub dokonać kolejnej wpłaty.
Lubisz motać sobie samodzielnie kłopoty? Twój cyrk, twoje małpy. Wolno Ci.
jeśli wysłałeś jako firma to jesteś w plecy wartość towaru bo odpowiadasz za paczkę do momentu doręczenia jeśli sprzedałeś i wysłałeś jako prywatny sprzedający to odpowiadasz za paczkę do momentu wydania przewoźnikowi czyli kupujący niech se szuka w magazynie rzeczy niedoręczalnych u przewoźnika
az1rael - wysłałem jako prywatny sprzedawca. W takim przypadku ja też nie mam obowiązku odebrać ?