anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

"Brak" paczkomatów przy próbie nadania przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Witam.

Dziś przy eksporcie przesyłek paczkomatowych pojawił się problem ponieważ kilka paczkomatów poznikało z mapy. Czy u Was też pojawił się taki problem? Wchodząc w managera paczkomatów i próbie ręcznego nadania paczki również nie ma wybranych paczkomatów. Jeszcze przed momentem dzwonił klient i pytał dlaczego w ofercie mamy tylko część paczkomatów.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
kostas11
#21 Demiurg#

@krzyszu18  inpost wymienia paczkomaty 😞  trochu dziwnie to robi bo klient może wybrać a na drugi dzień jak nadajesz znika z mapy 😞 pozostaje pisać do klientów i zmieniać paczkomaty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
krzyszu18
#9 Pomysłodawca#

Tak właśnie robimy. Dzięki za wiadomość.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów